Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیزاده پس از پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برابر پرسپولیس تهران از هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی از خود ارائه کردیم و توانستیم به سه امتیاز حساس دست پیدا کنیم؛ این برد شرایط ما را در جدول بهبود بخشید و حالا باید با تمرینات بیشتر، خود را آماده دیدارهای بعدی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که زننده تک گل بازی بود، در خصوص عملکرد سوشا مکانی گفت: مکانی امروز فوق‌العاده بود، او چند مهار خوب داشت و یکی از دلایل برد ما برابر پرسپولیس، عملکرد قابل قبولش بود.

مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان افزود: ما حتی در بازی‌هایی هم که با تساوی به پایان رسید، عملکرد خوبی داشتیم و برد حق‌مان بود؛ خوشحالم که توانستیم این دیدار را با موفقیت به پایان برسانیم.

علیزاده در پایان درباره گلزنی اش در این مسابقه خاطرنشان کرد: من به تنهایی کاری انجام نداده‌ام، این گل حاصل زحمات کادر فنی و همه بازیکنان بود، خوشحالم که توانستم زحمات بازیکنان را بی‌نتیجه نگذارم و باعث پیروزی تیمم برابر پرسپولیس باشم.

کد خبر 4778188

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال پرسپولیس سوشا مکانی علیرضا علیزاده تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون والیبال لیگ کشتی والیبال مارک ویلموتس تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!

به گزارش "ورزش سه"، رویس دو روز قبل اعلام کرد که قصد دارد پس از ۱۲ سال حضور در دورتموند در پایان فصل از این باشگاه جدا شود و روز گذشته در جریان پیروزی پرگل این تیم برابر آگزبورگ موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل ارسال کند.

کسب این پیروزی ارزشمند اهمیت بسیاری برای این تیم داشت تا بتواند با روحیه بالاتری به دیدار برابر پاری سن ژرمن در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که سه‌شنبه شب در پاریس برگزار خواهد شد قدم بگذارد.

دورتموند پیش از این سابقه یک بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۱۹۹۷ را در کارنامه دارد و امیدوار است که بتواند با تکرار نتیجه بازی رفت برابر پاری سن ژرمن بار دیگر به فینال این مسابقات صعود کند و فرصت کسب عنوان قهرمانی را داشته باشد.

آنها پیش از این در سال ۲۰۱۳ هم که ورزشگاه ومبلی میزبان فینال لیگ قهرمانان بود توانسته بودند به این دیدار راه پیدا کنند اما برابر بایرن مونیخ شکست خوردند و به مقام نایب قهرمانی رضایت دادند  و حالا ترزیچ معتقد است که بازگشت دوباره به این ورزشگاه برای فینال می‌تواند بهترین پایان برای دوران حرفه‌ای رویس در این تیم باشد.

ترزیچ در گفت‌وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «بله، یک دوره به پایان خواهد رسید. او در اولین فصل حضورش در دورتموند بازی کرد و بازگشت به آنجا بهترین اتفاق برای او خواهد بود. او اسطوره زنده است.

حضور او هر اتفاق دیگری را تحت الشعاع قرار می‌دهد. امیدوارم که دوران خوش مارکو رویس یک ماه دیگر ادامه پیدا کند و ما بتوانیم بازی‌های خوبی را در کنار هم برگزار کنیم.»

دیگر خبرها

  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • شهاب همچنان می‎درخشد/ زاهدی زننده ترسناک‌ترین گل تاریخ آویسپا!
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی/ شهاب زننده بهترین گل تاریخ «آویسپا»