Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،جذاب‌ترین اخبار استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان روز جمعه اول آذرماه را اینجا مشاهده کنید.

کشف نام ایران روی کتیبه متعلق به سده اول هجری قمری

 

بانک جهانی اوسِک راهی برای مدیریت تولید و صادرات زعفران

 

هلاکت یکی از عناصر اصلی اغتشاشات در کرمانشاه

 

کدام شهر توریستی ضعیف‌ترین زیرساخت‌های گردشگری را دارد؟

 

پرندگان مهاجر تا پایان اسفند مهمان کرمانشاه هستند

 

پرداخت ۹۶ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان خسارت دیده از سیل

 

لغو محدودیت ترافیکی محور چالوس تا اطلاع ثانوی

 

آغاز رزمایش پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت/ عملیات اسکرامبل با پهپادها برای اولین بار

انتهای پیام/س

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذابترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود

کارشناس مسائل غرب آسیا بابیان اینکه ایران با رهگیری ریزپرنده اسرائیلی و ساقط کردن موشک اسرائیلی در فضای کشور همسایه نمایش تازه‌ای از قدرت عملیاتی و بازدارندگی خود را به نمایش گذاشت، گفت: گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود چراکه رژیم‌صهیونیستی به عنوان نماینده غرب در منطقه به انفعال فرو رفته است.

جعفر قنادباشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: صهیونیست‌ها پس از عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران، بر سر دو راهی خاصی قرار گرفتند که سبب عملیات مسخره آنها با ریز پرنده‌ها شد و موجبات تحقیر آنها را فراهم کرد؛ آنها احساس می‌کردند که در عملیات وعده صادق در شرایط بدی قرار گرفتند و دانستند که تصورات مردم جهان در آنچه که آنها به دروغ از توانمندی‌های خود در عرصه نظامی مطرح می‌کردند، به کلی از بین رفت.

وی افزود: صهیونیست‌ها قصد داشتند عملیاتی انجام دهند که آنها را از این حالت انفعال خارج کرده و موجب شود نسبت آنها به عنوان یک رژیم شکست خورده ایران پایان یابد، صهیونیستی‌ها از طرفی نگران واکنش‌ها و پاسخ‌های سنگین و پشیمان کننده از جانب ایران بودند و از طرفی قصد داشتند عملیاتی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند در حالی که توان انجام عملیاتی که بتواند با وعده صادق مقایسه شود را نیز نداشتند.

رژیم صهیونیستی توان مقابله با وعده صادق را نداشت

کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران توانست توانمندی خود را در عملیات وعده صادق با هدف قرار دادن مرکزی‌ترین پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی و قوی‌ترین مرکز رصد الکترونیکی این رژیم به نمایش بگذارد؛ از این رو رژیم صهیونیستی نیز در صدد قرار گرفته بود تا در نزد افکار عمومی جهان در مقایسه با عملیات سپاه ایران عملیاتی را ترتیب دهد که قابلیت ارائه داشته باشد اما توان انجام آن را نداشت؛ از این رو بر سر این دو راهی گزینه‌ای را انتخاب کرد که موجب تحقیر، تمسخر، مفتضح نمودن آنها شد و آنها را بیشتر از پیش در انفعال قرار داد.

وی ابراز کرد: رژیم صهیونیستی با استفاده از پهپادهایی در داخل ایران در دست برخی گروهک‌ها قرار داشت و نیز پرتاب یک موشک از فضای عراق سعی کرد که برخی از تأسیسات جمهوری اسلامی ایران را مورد هدف قرار دهد؛ در واقع امید صهیونیست‌ها این بود که چنین عملیات کوچکی را با رسانه‌های خود بزرگ جلوه دهند و به افکار عمومی القا کنند که ضربات کاری به ایران زدند؛ به عبارتی دیگر عملیات صهیونیست‌ها عملیاتی ترکیبی بود که درصد کمی از آن عملیاتی و فیزیکی و عمده آن رسانه‌ای بود تا توسط برخی از نفوذیان این عملیات را مهم جلوه دهند اما این کار را هم نتوانستند انجام دهند.

بهم‌ریختگی و عدم راهبرد صحیح رژیم صهیونیستی در عملیات و اجرا

قنادباشی تاکید کرد: صهیونیست‌ها می‌دانستند عملیات آنها عملیات کوچکی است با این حال امیدواری آنها به رسانه‌ها نیز به جایی نرسید و با رصد دستگاه‌های ما و نیز تجزیه و تحلیل دقیق این عملیات توسط کارشناسان سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران سبب شد که افکار عمومی بدانند ایران با چنین دشمنی روبرو است که در هر عرصه‌ای دچار سردرگمی و در هر سیستم و ساختار عملیاتی دچار بهم‌ریختگی است و نمی‌تواند هیچ تاکتیک و راهبردی را به طور صحیح انتخاب کرده و اجرا کند.

وی با تاکید بر اینکه در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی آسیب‌پذیرتر و جمهوری اسلامی ایران توانمندتر نشان داده شد، گفت: رژیم صهیونیستی قبل از عملیات وعده صادق تا این حد آسیب پذیر به صحنه نیامده بود؛ در واقع صهیونیست‌ها بعد از عملیات وعده صادق در تلاش بودند به گونه‌ای القا کنند که توان عملیاتی اسرائیل قدرتمندتر از توان بازدارندگی آن است که این هم محقق نشد.

کارشناس مسائل غرب آسیا ابراز کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رهگیری ریز پرنده اسرائیلی و رصد و ساقط کردن موشک اسرائیلی در فضای کشور همسایه توانستند نمایش تازه ای از قدرت عملیاتی و بازدارندگی ایران و ضعف رژیم صهیونیستی را در عملیات و بازدارندگی نشان دهند.

جبهه مقاومت خواسته‌های خود را بر قدرت‌های سلطه‌گر و مداخله‌جو اعمال کند

وی با تاکید بر اینکه تصورات مردم جهان در مورد منطقه غرب آسیا به دلیل قدرت عملیاتی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در حال تغییر است، خاطر نشان کرد: گرایش به غرب در منطقه خاورمیانه در حال ضعیف شدن است چرا که رژیم صهیونیستی به عنوان نماینده اصلی غرب در منطقه به انفعال و ضعف فرو رفته و طبیعتاً معادلات خاورمیانه نیز تغییر پیدا می‌کند؛ از این رو جبهه مقاومت می‌تواند خواسته‌های به حق خود را به طور جدی‌تری بر قدرت‌های سلطه‌گر و مداخله‌جو در خاورمیانه اعمال کند.

کد خبر 746241

دیگر خبرها

  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است