Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: بعد از یک وقفه چند روزه بچه‌های تیم ملی به ما اضافه شدند. بازی خوبی را مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار کردیم. تیم حریف کاملا دفاعی بازی و روی ضد حملات موقعیت‌هایی را ایجاد می‌کرد و در نهایت روی یک ضربه ایستگاهی هم به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بیشتر از این‌ها کار کنیم

حسینی درباره بدشانسی‌های که تیمش در این بازی داشته است، بیان کرد: موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم و وقتی وقفه‌هایی در بین بازی‌ها ایجاد می‌شود و بازیکنان زیادی از تیم به تمرینات تیم ملی می‌روند، چنین بی‌هماهنگی‌هایی به وجود می‌آید. باید بیشتر از این‌ها کار کنیم.

زمین تمرین بدی داریم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص اینکه تیمش امسال به خوبی سال‌های گذشته بازی نمی‌کند، گفت: تعطیلی زیادی بین بازی‌های مان به وجود آمده و بازیکنان ملی‌پوش زیادی نیز در تیم‌مان حضور دارند. شرایط زمین تمرین‌ بد است. برای انجام یک بازی نیز، در یک روز، می‌گویند بازی کنسل است و همان روز می‌گویند بازی برگزار می‌شود. این‌ها برای پرسپولیس  نیست و کسی هم نمی‌تواند جلو این مسائل را بگیرد. این‌ها به ضرر ما است، اما مجبوریم بپذیریم.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس صفر - نفت‌مسجدسلیمان یک/ باخت شاگردان کالدرون راه صعود را برای استقلال هموار کرد

سید جلال حسینی درمورد تشویق برانکو در پایان بازی و شعار علیه کالدرون خاطرنشان کرد: ما باید تلاش کنیم تا بهتر بازی کنیم. کالدرون نیز خیلی تلاش می‌کند و تجربه زیادی هم دارد. باز هم می‌گویم که ما باید بیشتر تلاش کنیم.

مشکلات پرسپولیس را همان افرادی ایجاد کردند که امروز در باشگاه حضور ندارند

او درباره خبر‌هایی که مبنی بر اعتصاب در تمرینات از سوی بازیکنان پرسپولیس شنیده می‌شود، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد.  ما از سال گذشته طلب‌های زیادی داریم، اما صحبتی از آن‌ها نکردیم. انصاری‌فرد به عنوان مدیرعامل باشگاه تلاش خود را می‌کند، اما چنین مشکلاتی را برخی دوستان به وجود آوردند و خیلی هم راحت از تیم رفتند. هیچکسی هم نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد. مشکلاتی که پرسپولیس دارد، خیلی بیشتر از چیزی است که همه می‌دانند. مشکلات زیاد است، اما صحبتی نمی‌کنیم. همه چیز علیه ما است و داوری بازی هم امروز خیلی بد بود. حریف دفاعی بازی می‌کرد و داور نیز روی اعصاب بازیکنان ما بود.

خیلی‌ها دوست ندارند که ما نتیجه بگیریم

حسینی درباره شرایط پرسپولیس ادامه داد: بعد از ۳ سال و ۶-۷ جامی که در این  سال‌ها کسب کردیم، خیلی‌ها دوست ندارند که ما نتیجه بگیریم، اما بچه‌ها تلاش خودشان را می‌کنند و این مشکلات در همه تیم‌ها بزرگ دنیا نیز وجود دارد. افت، قسمتی از فوتبال است و همه چیز‌هایی که گفتم بخشی از مشکلات تیم ماست. مشکلات داوری وجود دارد، بازیکنان ما را به راحتی محروم می‌کنند.   مشکلات مالی هم که دیگران برای پرسپولیس به وجود آوردند، بخشی از این مشکلات هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است

به گزارش همشهری آنلاین محمد مومنی درباره دیدار آینده استقلال مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت: بازی بسیار حساسی را شاهد خواهیم بود و به نظرم نباید از تراکتور برای خودمان غول بسازیم چرا که استقلال راه بردن تراکتور را بلد است.

وی افزود: شرایط جدول این دوره از لیگ برتر خیلی ویژه و حساس دنبال می‌شود و پرسپولیس هر لحظه به دنبال لغزش آبی‌پوشان است تا جای آن‌ها را در صدر جدول بگیرد، اما به نظر من اگر بازیکنان استقلال وحدت لازم را داشته باشند به هیچ عنوان کسی نمی‌تواند جای آن‌ها را در صدر بگیرد. قهرمانی دست استقلال است و اگر آن‌ها نخواهند پرسپولیس نمی‌تواند رنگ صدر را تا پایان فصل ببیند.

*تفکرات گل‌محمدی در دیدار تراکتور با استقلال پشت پرده این بازی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بهترین نتیجه برای استقلال برد مقابل تراکتور و تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان است. تراکتور تیمی تحول یافته و رو به جلو شده است و مطهری سابقه تقابل و پیروزی برابر استقلال در زمانی که در کادرفنی پرسپولیس بود را داشته است. بازیکنان استقلال فنی و پرتلاش هستند و باید مراقب باشند که از این بازی نتیجه لازم را کسب کنند چراکه طی ۲۴ هفته بازی در لیگ زحمات زیادی کشیده شده و حیف است که این بازی را دست کم بگیریم و نهایت توان را برای موفقیت در آن نگذاریم.

مومنی در ادامه درباره تفکرات گل‌محمدی در تراکتور تصریح کرد: شایعات حضور یحیی گل‌محمدی در تراکتور مطرح است و قطعاً در نوع چینش بازیکنان و برنامه‌های هجومی این تیم نقش خواهد داشت و پشت پرده بازی‌های تراکتور خواهد بود. نکونام مربی با دانش و خوبی است و امیدوارم راه‌های نفوذ خط دفاعی را به خوبی ببندد و روی شوت‌های از راه دور تمرکز زیادی داشته باشند چراکه نقطه ضعف تراکتور شوت از راه دور است. امشب به احتمال ۹۰ درصد پیش‌بینی می‌کنم که قهرمان این فصل از لیگ برتر مشخص خواهد شد.

*امیدوارم خالدآبادی اجازه ندهد غیبت حسینی مقابل تراکتور به چشم آید

وی درباره غیبت حسینی مقابل تراکتور و محرومیت وی، اظهار داشت: پلیس ورزشگاه همواره حامی نظم و امنیت هواداران و افراد حاضر در استادیم بوده و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم، اما کار حسینی خلاف شرع نبوده و جنبه انسان دوستانه داشت. هوادار یا جیمی جامپی که وارد زمین شد به سمت زمین آمد و وقتی احساس ترس کرد درخواست کمک داشت و حسینی در آن زمان برای کمک و جلوگیری از اتفاقات احتمالی جلو رفت، اما باید این نکته را متوجه شویم که حسینی کارش اشتباه و خلاف شرع نبوده و من کار او را انسان دوستانه دیدم.

مومنی در پایان خاطرنشان کرد: در هر حال کمیته انضباطی حکم به محرومیت حسینی داد تا در دیدار مقابل تراکتور غایب باشد. این فرصت خوبی برای خالدآبادی است تا برای اولین در ترکیب استقلال قرار بگیرد و خودی نشان دهد. امیدوارم اجازه ندهد خلأ و غیبت حسینی در دیدار مقابل تراکتور به چشم آید.

کد خبر 848574

دیگر خبرها

  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است