Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@21:37:42 GMT

وضعیت کالدرون در روز محرومیت +عکس

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۵۲۸

وضعیت کالدرون در روز محرومیت +عکس

وضعیت کالدرون در روز محرومیت +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گابریل کالدرون تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروميت ناگهانى قبل از نیمه نهایی حساس لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، جواد داورى، رييس فدراسيون بسكتبال، بدون شك يكى از قهرمانان ملى خوشنام اين رشته ورزشى محسوب می‌شود كه سه مدال طلاى ارزشمند جام ملت‌هاى آسيا را در سال‌هاى ٢٠٠٧، ٢٠٠٩ و ٢٠١٣ را بر گردن آويخته و طلاى جام باشگاههاى ٢٠١٣ آسيا را با تيم‌هاى ملى و باشگاه فولاد ماهان سپاهان اصفهان به گردن آويخته است.

بازيكنى كه هم جام جهانى را ديده، هم المپيك را تجربه كرده و هم قبل از رياست فدراسيون بسكتبال ايران بر مسند و صندلى رياست هيأت بسكتبال استان اصفهان تكيه زده بوده و همچنين مدال برنز بازي‌هاى آسيايى ٢٠١٠ گوانگژو را نيز در كارنامه دارد.

جواد داورى در دوران بازيكنى كه عمده سال‌هاى فعاليت خود را در تيم ذوب آهن اصفهان گذراند در مقاطعى نيز با پيراهن مهرام تهران و پتروشيمى بندرامام نيز به ميدان رفت، اما همگان او را يك ذوب آهنى با تعصب، با اخلاق و توانمند در عرصه ليگ برتر بسكتبال می‌شناسند.

اما برخى حواشى ليگ برتر بسكتبال حالا باعث شده تا پاى رييس فدراسيون هم به اين ماجراها باز شود.

در بازى اول دو تيم ذوب آهن و طبيعت در اصفهان خطاى شديد روزبه ارغوان بر روى جردن استيونس بازيكن آمريكايى تيم مهمان با عكس العمل لفظى آرمان زنگنه روبرو می‌شود. اين موضوع با ديسكاليفه داور روبرو شده و در برگه ناظر نيز چنين ثبت می‌شود اما در كمال تعجب چهار ساعت قبل از بازى و در حال عزيمت تيم طبيعت به سالن مسابقه خبر محروميت آرمان زنگنه در مقابل ذوب آهن تلفنى اعلام می‌شود!

بدين ترتيب طبيعت بازى دوم نيمه نهايى را در اصفهان بعد از برد اول با نتيجه ٦٨ بر ٦٤ به ذوب آهن واگذر می‌كند.

اما چند سوال در اين ميان به وجود می‌آيد…

چگونه امكان‌پذير است كه بدون تشكيل كميته انضباطى يا تصويب قانونى در جلسات ابتدايى ليگ بازيكنى را چهار ساعت مانده به شروع بازى محروم اعلام كرد؟

كجاى قوانين امسال ليگ برتر بسكتبال يا در قوانين محلى اعلام شده است اگر بازيكنى ديسكاليفه شود از بازى بعدى محروم می‌شود يا اگر چنين است پس چرا در ليگ امسال بازيكنانى بوده‌اند كه با ديسكاليفه شدن بازى بعدى را براى تيم‌هاى خود به ميدان رفته‌اند؟

چرا در بازى دوم ذوب آهن اصفهان و طبيعت اسلامشهر به يكباره يك ساعت مانده به آغاز بازى اعلام می‌شود آرمان زنگنه يكى از ستاره‌ها و ستون‌هاى تيم مهمان كه بازى اول نيمه نهايى را در زمين ميزبان با نتيجه ٨٤ بر ٧٤ برده‌اند از قرار گرفتن در تركيب تيم خود محروم است؟

با محروميت يكباره آرمان زنگنه حتى بر فرض استناد بر ديسكاليفه شدن در بازى قبلى يا ثبت تذكر  جدى در پرونده كميته انضباطى يا وجود محروميت تعليقى آيا نبايد به گزارش ناظر، داور يا تشكيل كميته انضباطى با حضور بازيكن بسنده كرد؟

بر اساس كدام متر و معيار در بازى دوم ذوب آهن اصفهان و طبيعت تهران در نصف جهان به يكباره يكى از بازيكنان و ستاره‌هاى اصلى تيم مهمان يك ساعت مانده به بازى محروم می‌شود؟

به نظر براى اتخاذ چنين تصميمات مهمى بايد كارشناسى‌تر، قانونى و حرفه‌اى‌تر رفتار كرد تا حاشيه‌ها، شائبه‌ها و برداشت‌هاى مختلف به جايگاه بسكتبال ايران ضربه نزند.

✍???? پوريا تابان

دیگر خبرها

  • عکس| کاپیتان استقلال در تبریز شکار شد!
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • محروميت ناگهانى قبل از نیمه نهایی حساس لیگ!
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت