Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:31:51 GMT

کاپشن های گرم آبی رسید!

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۶۲۲

کاپشن های گرم آبی رسید!

شکست برابر مسجدسلیمانی ها بهترین هدیه برای مرد ایتالیایی بود تا بعد از سال ها آبی های پایتخت را بالاتر از رقیب سنتی در جدول بنشاند.

به گزارش "ورزش سه"،بیش از ۱۳۰۰ روز هست استقلال در جدول لیگ برتر پایین تر از رقیب سنتی قرار گرفته است،اتفاقی که اصلا به مذاق طرفداران این تیم خوش نیامده و دردسرهای زیادی برای مدیران این باشگاه در راه برآورده کردن انتظارات هواداران رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا با ثبت چهارمین شکست مدافع عنوان قهرمانی این فرصت نصیب آندره آ استراماچونی شد تا به اولین مربی در تمام سال های گذشته تبدیل شود که باگذشت تنها یک سوم از کل فصل استقلال را بالاتر از رقیب دیزینه در جدول بنشاند،موفقیتی که می تواند محبوبیتی دوچندان برای این مرد جدی ایتالیایی در پی داشته باشد.استراماچونی و شاگردانش حالا در سفر به شمال با انگیزه ثبت خاطرات فراموش نشدنی و سبقت از پرسپولیس به مصاف نساجی می روند تا با یک تیر دو نشان را هدف بگیرند؛ اول عبور از سرخ های بحران زده دوم نزدیک شدن به صدرنشینان جدول.


استراماچونی که طی این هفته ها کم با حاشیه و شایعات دست و پنجه نرم نکرده است امروز هم زمان با مصاف پرسپولیس با مسجدسلیمانی ها در حالی با پوشیدن کاپشن های گرم زمستانی! شاگردانش را با جدیتی خاص تمرین داد که کاملا انگیزه های رساندن استقلال به جمع مثلث مدعیان همین طور سبقت از رقیب سنتی در چهره او و شاگردانش مشهود بود.

 

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی در گفت‌وگویی با بغض و حسرت درباره عواملی که سبب می‌شود پزشکان ایران را ترک کنند، صحبت کرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # مهاجرت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد