Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-26@14:05:24 GMT

ارزان‌ترین خودروهای الکتریکی ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۰۸۲۳

ارزان‌ترین خودروهای الکتریکی ۲۰۱۹

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیش‌تر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در بازارهای جهانی خودرو به تازگی با انتشار گزارش‌های جدیدی علت این مساله را تشریح و عنوان کرده‌اند که خودروهای برقی تنها در کشورهای ثروتمند و مرفه که در آن‌ها مردم و شهروندان از رفاه و آسایش مالی نسبتاً بالایی برخوردارند، مورد استقبال قرار می‌گیرد چرا که قیمت بالای این محصولات آنقدر بالاست که کسی حاضر نیست تنها به منظور حفاظت از محیط زیست، هزینه هنگفتی در قبال پیمایش مسافت کوتاه‌تری در مقایسه با خودروهای بنزینی و دیزلی بپردازد.

بر اساس گزارش وب سایت cars.usnews، کارشناسان فعال در بازار خودرو به تازگی فهرستی از ارزان قیمت‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین خودروهای الکتریکی موجود در بازارهای جهانی خودرو را منتشر کرده‌اند که در زیر به ترتیب قیمت آنها به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت:

1. اسمارت ای‌کیو فورتو ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Smart EQ Fortwo)

قیمت : ۲۶ هزار و ۷۴۹ دلار

2. نیسان لیف ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Nissan Leaf)

قیمت: ۲۹ هزار و ۹۹۰ دلار

3. هیوندای آیونیک ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Hyundai Ioniq Electric)

قیمت : ۳۰ هزار و ۳۱۵ دلار

4. فولکس واگن ای گلف ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Volkswagen e-Golf)

قیمت: ۳۱ هزار و ۸۹۵ دلار

5. فیات ۵۰۰‌ای ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Fiat ۵۰۰e)

قیمت: ۳۳ هزار و ۲۱۰ دلار

6. کیا سول الکتریکی ۲۰۱۹ (۲۰۱۹ Kia Soul EV)

قیمت: ۳۳ هزار و ۹۵۰ دلار

7. تسلا مدل ۳ (۲۰۱۹ Tesla Model ۳)

قیمت: ۳۵ هزار و ۴۰۰ دلار

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: خودروي الكتريكي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۳ تا ۱۴ هزار خودرو در سامانه عرضه شده که افراد هم آن‌ها را انتخاب کردند، تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد