Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرمشهر، حدود ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه جمعه ۱ آذرماه، بازار بزرگ اروندان (کنزل المال) در محور ارتباطی آبادان به خرمشهر دچار حریق گسترده شد.

بر اساس این گزارش، هم اینک تیم های آتش نشانی خرمشهر، آبادان و ارتش در محل حاضر شده و سعی در مهار آتش دارند.

کسبه برای بیرون آوردن کالاها و اجناس خود، به این بازار هجوم آورده اند و به همین دلیل، امدادرسانی با مشکل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند صبح امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در هر ۲ حوزه انتخابیه «آبادان» و «رامهرمز و رامشیر» آمادگی خوبی برای برگزاری دور دوم انتخابات ایجاد شده است و تمهیدات لازم اتخاذ و تدارکات مورد نیاز فراهم شده است.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی در آبادان که یک حوزه تمام الکترونیکی است در روزهای اخیر زیرساخت‌ها را آماده کرده‌اند تا خللی در روند انتخابات ایجاد نشود.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین با هدف تضمین سلامت انتخابات و صیانت از آرای عمومی، استاندار خوزستان در هر ۲ حوزه انتخابیه نماینده ویژه و معتمد خود به منظور نظارت بر فرآیند انتخابات تعیین کرده است.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان اظهار کرد: علاوه بر این افراد با تجربه از شعب مختلف استان به این ۲ حوزه اعزام خواهند شد تا فرایند برگزاری انتخابات به شکل مناسب و روانی اجرا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برای تعیین منتخبان ۲ منتخب باقی مانده از حوزه انتخابیه آبادان و یک منتخب حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.

کد خبر 6097835

دیگر خبرها

  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • اوقات شرعی پانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر