Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشار الجعفری عصر جمعه پس از نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که با موضوع سوریه برگزار شد، این مطلب را در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مطرح کرد.

دونالد ترامپ پس از آنکه بارها از خروج نیروهای خود از سوریه صحبت کرده بود، مدعی شد نیروهای خود را برای کنترل میادین نفتی سوریه، حفظ خواهد کرد.

وی تصریح کرد درآمد این میادین نفتی 30 میلیون دلار است و نمی تواند از آن چشم پوشی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجعفری همچنین در بیانیه ای که در صحن شورا قرائت کرد خطاب به جیمز جفری نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه که گفت " ایرن به انتقال سلاح و تجهیزات نظامی به سوریه ادامه می دهد و ما حق اسرائیل را در دفاع از خود به رسمیت می شناسیم"، اظهار کرد: آمریکا باید دست از ایران هراسی بردارد.

منصور العتیبی نماینده کویت هم در این نشست با محکوم کردن حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی از سوریه، آن را نقض حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه و قوانین متعدد بین المللی دانست.

برچسب‌ها دونالد ترامپ شورای امنیت سازمان ملل سوریه نفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ شورای امنیت سازمان ملل سوریه نفت دونالد ترامپ شورای امنیت سازمان ملل سوریه نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص