Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، عبد الرضا میقانی فرماندار مهدی‌شهر با اشاره به زلزله چهار ریشتری ساعت ۳۶ دقیقه بامداد حوالی شهمیرزاد، گفت: این زلزله در مرز استان‌های سمنان و مازندران گزارش شده است.

او عمق زمین‌لرزه را هشت کیلومتری از سطح زمین اعلام کرد و افزود: این زلزله در ۲۰ کیلومتری شهمیرزاد، ۲۷ کیلومتری مهدی‌شهر و همچنین ۲۸ کیلومتری پل سفید در استان مازندران روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار مهدی‌شهر گفت: پس از وقوع زلزله تمامی نیرو‌های امدادی شهرستان در حالت آماده باش هستند.

میقانی اعلام کرد: یک تیم ارزیاب هلال احمر نیز برای بررسی خسارات احتمالی به مناطق حادثه دیده اعزام شده است.

انتهای پیام/ف

شهمیرزاد لرزید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زمین لرزه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعزام راهیان نور سال جاری با اعزام غرب کشور و منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز به تعداد ۵۰ نفر و در مدت ۴ روز از شهرستان گنبدکاووس طی روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: عملیات بازی دراز نماد مقاومت و حماسه آفرینی رزمندگان غیور اسلام است. اعزام‌های راهیان نور دارای برکات فراوانی است که اهم آن ایجاد پیوند قلبی نوجوانان با شهدا و ارزش‌های اسلامی ناب متبلور شده در دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا است.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس یا اشاره به اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نوجوانان و جوانان را به مرحله عقیده و شناخت می‌رساند، گفت: سفرهای راهیان نور مشاهده قدرت علمی و معنوی رزمندگان ما که در دانشگاه دفاع مقدس از مرحله عقیده به باور و ایمان رسیده بودند فرصت مغتنمی است.

کد خبر 6099611

دیگر خبرها

  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • زلزله بخش‌هایی از تهران را لرزاند/ جزئیات
  • شهر بدون کوچه ایران را بشناسید
  • استقرار اولین گروه از نیرو‌های رزمی فرانسه در اوکراین
  • استقرار اولین گروه از نیروهای رزمی فرانسه در اوکراین
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز