Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خرید کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین تفریحات به‌ویژه برای بانوان است. می‌توان گفت امروزه خرید کردن تبدیل به یک فعالیت روزانه شده است. همین امر سرمایه‌گذاران را به فکر انداخت تا مرکز خریدهایی در متراژ بالا راه اندازی کنند. که در ادامه چند مورد از بزرگترین پاساژهای دنیا آمده است که شاید آشنایی با آنها جالب توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مرکز خرید پلازا در تایلند

کسانی که به دنبال تکنولوژی به‌روز دنیا هستند در مرکز خرید پلازا هرچیزی که بخواهند می‌توانند پیدا کنند. لپ‌تاپ، تبلت، نرم‌افزار، دوربین، لوازم جانبی، پرینتر، دوربین دیجیتال، و غیره؛ در واقع پلازا جایی‌ است که تاجران برای فروش اجناسشان خود با قیمت عمده  به آنجا مراجعه می‌کنند؛ درنتیجه واسطه‌‌ها حذف می‌شوند و خریداران به صورت مستقیم خرید می‌کنند و پول‌های اضافی به جیب برخی دلالان نمی‌رود. هنر مذاکره در مرکز خرید پلازا بسیار مهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

چیزی که در مرکز خرید پلازا ۵ طبقه کمی نگران کننده به نظر می‌رسد این است که دقیقا باید کجا رفت و به چه کسی می‌توان اعتماد کرد؟ قطعا فروشگاه‌های قابل اعتماد هم در داخل مرکز خرید پلازا وجود دارد، اما یکی از مشکلات اصلی مرکز خرید پانتیپ پلازا هم این است که اجناس تقلبی در کنار محصولات اصل به فروش می‌رسند. اما این را هم نباید فراموش کرد که پلازا بیش از ۲۰ سال است که فعالیت می‌کند و فروشندگان آن حاضر نیستند به این راحتی مشتریان خود را از دست بدهند.

مرکز خرید پتالینگ جایا واقع در مالزی

جایا ۳۳ در بخش ۱۴ پتالینگ جایا قرار دارد و برجی اداری و مرکز کوچک موسیقی جاز می‌باشد که برای ردیف‌هایی از رستوران‌ها برنده جایزه شد. این مکان با درآمدی متوسط با مفهوم فضای باز است که خواربار فروشی‌های محله هایپر مارکت جایا مستاجر آن هستند. این مرکز خرید در سال ۲۰۱۱ باز شد، این مرکز فضای باز با چهار هکتار به سه بلوک تقسیم می‌شود به همراه بوتیک‌های جالب و رستوران‌هایی که برای همه سنین غذا طبخ می‌کنند. شما بازار‌های مد را در اینجا پیدا نخواهید کرد، بیشتر بازار‌های تخصصی مانند تخت خواب، صابون‌های مخصوص حمام کودک و فروشگاه هدیه وجود دارد. کسانی که به خاطرات موسیقی پاپ علاقه دارند می‌توانند به مرکز بازی‌های جهانی بروند، علاوه بر این سالن ورزشی تناسب اندام ۷۰۰۰۰ متر مربع و طیف وسیعی از چشمه‌های آب گرم و سالن زیبایی وجود دارد. علاوه بر این، بازار نیز دارای یک نمایشگاه مرکزی به مساحت ۶۲۰۰ متر مربع است که به شش غرفه تقسیم می‌شود.

 مرکز خرید قلب شهر واقع در شهر اصفهان ایران

سیتی سنتر یا قلب شهر اصفهان بزرگترین مرکز تجاری ایران  است و با وجود اینکه هنوز پروژه‌ای نیمه تمام محسوب می‌شود، نه تنها عظمت فیزیکی آن به چشم می‌آید، بلکه جای خود را در فرهنگ و سبک زندگی اصفهانی‌ها به خوبی باز کرده است. تا پیش از این، تجربه شهروندان اصفهان از پاساژ گردی و قدم زدن‌های ویترینی به مجتمع پارک یا مجتمع بلوار خلاصه شده بود که با اغماض تنها یک- دهم سیتی سنتر اصفهان هستند. پاتوق جوانان اصفهانی نیز همین دو مرکز تجاری، به خصوص مجتمع پارک بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  مرکز خرید SM City North EDSA در فیلیپین

SM City North EDSA در میان مراکز خرید مانیل بزرگترین مرکز خرید در فیلیپین و سومین مرکز بزرگ جهان است. این فروشگاه در تقاطع خیابان شمالی و خیابان EDSA واقع شده است که پنج بخش عمده دارد: Annex، Block، Sky Garden، منطقه داخلی و البته City Center.

سوپرمارکت فروشگاه، فودکورت و سالن سینمای IMAX در City Center واقع شده است. اگر بخواهید کمی هوای تازه بخورید، می‌توانید به رستوران‌هایی که در Sky Garden یا باغ آسمان قرار دارند، بروید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مرکز خرید مگا در فیلیپین

فروشگاه مگامال در ماندالویونگ سیتی و در منطقه تجاری اورتیگاس واقع شده است و همیشه بعد از ساعات اداری، بسیار شلوغ می‌باشد. در گذشته این مرکز خرید تنها دو ساختمان داشت که توسط یک پل به هم متصل می‌شدند، اما امروزه شما می‌توانید ۵ ساختمان را در اینجا ببینید که به همین دلیل، مگامال دومین مجموعه بزرگ از مراکز خرید مانیل محسوب می‌شود. ساختمانی که بین دو فروشگاه قدیمی به نام Mega Atrium است دارای رستوران‌های خوبی می‌باشد.

آخرین موردی که به این مجموعه اضافه شد، به نام ساختمان D یا Fashion Hall شناخته شده است که علاقمندان به مد روز می‌توانند مغازه‌های برند‌های معروف دنیا را در آن پیدا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  مرکز خرید آیکونسیام Icon Siam

ایکونسیام Icon Siam، دارای هشت طبقه، بیش از ۱۰۰ رستوران است. تاکاشیمایا، یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های ژاپنی در تایلند و بزرگترین فروشگاه آدیداس در آسیا، در این مرکز قرار گرفته است. در ایکونسیام Icon Siam، خریداران همه مارک‌های بالا مانند شنل، لوییز ویتون و هرمس را پیدا خواهند کرد. در این مجتمع، مراکز تفریحی بسیاری برای افرادی که به دنبال خرید نیستند، وجود دارند. یکی دیگر از نکات برجسته این مکان، سوکسیام منطقه بزرگ ۱۶۰۰۰ متر مربعی در طبقه اصلی بوده که هدف آن رواج هنر، فرهنگ و غذا‌های محلی ۷۷ استان تایلند است. همچنین پارک آبی مرکز تجاری ایکونسیام در بانکوک با فضایی به وسعت ۱۰۰۰۰ متر مربع بزرگترین پارک آبی چند منظوره در جنوب شرقی آسیا است. آثار هنری و معماری بیش از ۱۰۰ هنرمند تایلندی و بین المللی را می‌توان در سراسر ایکونسیام Icon Siam یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  مرکز خرید  Golden resources  واقع در کشور چین

مرکز خرید گلدن ریسورس (Golden Resources Mall) که گردشگران خارجی آن را با نام‌های مرکز خرید بزرگ چین و مرکز خرید جین یوان یانشا هم می‌شناسند، دومین مرکز خرید بزرگ جهان به‌شمار می‌رود، این مجموعه عظیم ۶ طبقه‌ای شامل بیش از هزار فروشگاه و تعدادی از رستوران‌های بین‌المللی و بومی می‌شود، همچنین یک پیست اسکیت برای سرگرمی بازدیدکنندگان در مجموعه در نظر گرفته شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مرکز خرید نیوساث new south china در چین

مرکز خرید نیو ساوث چین که در دونگوآن چین قرار دارد، برحسب مساحت کل قابل اجاره بزرگترین مرکز خرید دنیا است. این مرکز خرید دارای هفت بخش است که به شکل شهر‌های بین المللی طراحی شده اند مثل replica of the Arc de Triomph و کانالی با قایق‌های ونیزی، در مرکز خرید نیو ساوت مال چین ترن‌های هوایی هم در محوطه سرپوشیده و هم در محوطه رو باز وجود دارند. از زمان بازگشایی مرکز خرید نیو ساوت مال چین در سال ۲۰۰۵، مشکل بزرگ آن کمبود شدید مستاجر می‌باشد. بخش اعظم مغازه‌های آن خالی مانده اند (بیش از ۹۹ درصد مغازه‌ها خالی هستند). تنها نقطه‌ای که مغازه‌های آن مشغول بکار هستند، نزدیک در ورودی است که چندین زنجیره فست فود غربی در آنجا قرار دارند. به مرکز خرید نیو ساوت مال چین لقب بزرگترین مرکز خرید ارواح دنیا را داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز خرید اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده