Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با حساسیت و جدیت تمام کنترل قیمت ها و نرخ کرایه ها را دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « ایرج حیدری » در چهارمین جلسه ویدیو کنفرانسی ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران با اشاره به اهمیت کنترل بازار ، عنوان کرد: تمامی امکانات و ظرفیت ها برای کنترل قیمت ها در هرمزگان بسیج گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین رابطه گفت: با توجه به اهمیت کنترل قیمت ها ستاد تنظیم بازار استان به صورت منظم با برگزاری جلسات تنظیم بازار با فرمانداران این مهم را پیگیری و دنبال می کند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: بازدید سرزده از وضعیت بازار و حمل و نقل مناطق مختلف استان هرمزگان از دیگر برنامه‌های معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان برای رصد بازار است و تاکنون از وضعیت بازار و سرویس حمل و نقل دو شهرستان شرق استان به صورت سرزده بازدید بعمل آمده است.

 

حیدری با تاکید بر کنترل نرخ وانت بار ها تصریح کرد: با توجه به توزیع بخشی از ارزاق عمومی مردم به وسیله وانت بارها نظارت بر نرخ این صنف و جلوگیری از هرگونه افزایش غیرقانونی در این بخش مهم و ضروری است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر ساماندهی حمل و نقل عمومی برون شهری استان ، خاطرنشان کرد: با ساماندهی و تقویت حمل و نقل عمومی در مناطق مختلف استان هرمزگان شرایط ارائه خدمات مطلوب به مردم فراهم و از ایجاد هرگونه نارضایتی و سواستفاده های احتمالی جلوگیری بعمل می آید و در این زمینه فرمانداران، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداران و سایر دستگاه های ذیربط مسئولیت خطیری دارند.

 

حیدری افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد تنظیم بازار کارها در حوزه کنترل قیمت ها را به صورت جدی و با دقت بسیار بالا دنبال نمایند.

 

وی گفت: دغدغه های که صیادان هرمزگانی و فعالان حوزه حمل و نقل عمومی استان  در زمینه تامین سوخت دارند شخصا در جلسه تنظیم بازار کشور به وزرای کشور و صمت منعکس خواهد کرد تا در این زمینه چاره ای اندیشیده شود و مشکلات این بخش ها در زمینه سوخت مرتفع گردد.

 

حیدری تصریح کرد: حفظ اشتغال و معیشت  خانواده های مسافر برهای شخصی برون شهری استان از اهمیت بسزایی برخوردار است و ساماندهی این بخش با جدیت دنبال می گردد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: مدیریت سرویس مدارس و ساماندهی سرویس ها در سامانه سپند برای دریافت سوخت از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط دنبال گردد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار کرد: فرمانداران در زمینه مدیریت و پیشبرد امور شهرستان ها اختیار تام دارند و باید با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی در مسیر افزایش رضایت مردم گام بردارند.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد هفته بسیج کتابخوانی کتاب خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان کنترل قیمت ها ستاد تنظیم بازار نرخ کرایه ها صیادان سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان