Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی پاشازاده اظهار داشت: گرچه با تساوی عراق و بحرین شانس تیم ملی ایران برای رسیدن به جام جهانی افزایش یافت، اما این به منزله اتمام کار نیست. تیم ملی برای صعود از این گروه چاره‌ای جز پیروزی در هر چهار بازی ندارد و این کار ساده‌ای نیست. حالا که شانس به فوتبال ما رو کرده باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای فوتبالی که از تساوی بحرین و عراق خوشحال شود باید تاسف خورد. متاسفانه اتفاقاتی افتاد که حالا شان فوتبال پایین آمده که باید آرزوی موفقیت بحرین مقابل عراق را داشته باشیم. امیدوارم اتفاقات این چند وقت برای آن‌هایی که باید، تجربه خوبی شده باشد تا از این چند ماهی که تا مرحله بعدی بازی‌ها زمان باقی است سنگ تمام گذاشته و کاری را ناتمام نگذارند.

مدافع پیشین تیم ملی بیان داشت: این تیم برای کامل شدن خیلی کار دارد و با دو سه روز تمرین کردن قبل از هر بازی نمی‌توان یک تیم ملی قوی و مدعی داشت. ویلموتس مربی خوبی است که می‌تواند خیلی بیشتر از این برای فوتبال ما مفید باشد. اما او وقت کافی برای تیم ملی نمی‌گذارد.

پاشازاده تاکید کرد: سرمربی تیم ملی حداقل در زمان برگزاری مسابقات باید در ایران باشد و شخصا لیگ را رصد کند. نه این که خارج از ایران باشد و اطلاعاتش را از دیگران بگیرد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: از حق نگذریم باید گفت فدراسیون تاکنون تدابیر لازم را اندیشیده و امکانات مناسبی را برای تیم ملی ایجاد کرده و از اینجا به بعد این کادر فنی و بازیکنان هستند که باید از اعتلای فوتبال ایران و اعتبار خودشان دفاع کنند. اگر این تیم نتواند نتیجه لازم را بگیرد اعتبار کادر فنی و بازیکنان بیش از هر فرد دیگری لطمه می‌خورد.

منبع:مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد.

با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند. در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند