Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@19:53:40 GMT

آیا مهناز افشار به ایران برمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۱۸۱۸

آیا مهناز افشار به ایران برمی‌گردد؟

گروه فرهنگی: مهناز افشار که طی ماه‌های اخیر هر بار با حاشیه‌های مختلفی جای خودش را در میان خبرها باز می‌کرد این بار با یک ویدئو خبرساز شد. در روزهایی که دسترسی ایرانی‌ها به اینترنت بسیار محدود شده فیلمی کوتاه از این بازیگر در برخی کانال‌ها و شبکه‌های اینترنتی دست‌به‌دست گشت که نشان از حضور او در یک برنامه استعدادیابی به‌عنوان داور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌ای که در واقع یک شو استعدادیابی است و پیش‌تر گفته می‌شد قرار است مزدک میرزایی هم یکی از داوران این برنامه باشد حالا این بازیگر را در تیم داوران خود جای داده و او در کنار دو خواننده لس‌آنجلسی در حالی که به ابراز احساسات حاضران در سالن پاسخ می‌دهد دیده می‌شود.
افشار هنوز واکنشی به انتشار این ویدئو نشان نداده اما به هر صورت برخی این گمانه‌زنی را مطرح کرده‌اند که حضور او در چنین برنامه‌ای خط بطلانی است به حرف‌های گذشته او که مدام می‌گفت بزودی به ایران برمی‌گردد اما حالا به‌نظر می‌رسد دیگر تصمیمی برای بازگشت به سینمای ایران ندارد.
زندگی خصوصی افشار و خبر جدایی‌اش از همسرش از یک طرف و شکایتی که یک روحانی به‌خاطر یک توئیت از او کرده بود این بازیگر ایرانی را وارد کوهی از حاشیه‌ها کرد و گویا در نهایت این حاشیه‌ها به سفر همیشگی و بی‌بازگشت مهناز افشار منجر خواهد شد؛ اتفاقی که هنوز نمی‌توان قطعاً درباره آن اظهارنظر کرد و باید دید خود افشار که ید طولایی در توئیت‌نویسی دارد و طی چند وقت اخیر هم لحن و رنگ و بوی تندتری به توئیت‌هایش داده در این‌باره چه خواهد گفت. مهناز افشار البته این روزها فیلم «آشفتگی» به کارگردانی فریدون جیرانی را در نوبت اکران دارد و با این حاشیه جدید معلوم نیست چه سرنوشتی گریبان این فیلم را خواهد گرفت.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانس خنده دار سریال نون خ؛ نابود کردن مسدوم به روش نورالدین و دوستان (فیلم) انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم) معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تاکسی بدون خط
  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه