Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مقامات افغانستان اعلام کردند که روند بازشماری آرا در برخی مناطق متوقف شده است. تاریخ انتشار: 08:21 - 02 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۰۰۰۷

به گزارش خبرگزاری میزان به نقل از بی بی سی، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان با اعلام پایان یافتن روند بازشماری آرای انتخابات ریاست جمهوری این کشور در ۲۲ ولایت، اما تاکید کرده در هفت ولایت افغانستان امکان بازشماری آرا وجود ندارد و روند کار متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، عصمت الله مل، عضو کمیسیون مستقل انتخابات با تائید توقف روند بازشماری آرا در ولایات پنجشیر، فاریاب، جوزجان، سرپل، بغلان، تخار و بدخشان، افزوده است که مخالفان مانع اجرای این روند شده‌اند.

روند بازشماری آرای انتخابات افغانستان در شرایطی است که پیشتر برخی نامزدها انتخاباتی با آن مخالفت کرده و گفته‌اند نتایج انتخابات را به دلیل برخی تخلفات نخواهند پذیرفت.

منبع: مهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان نتایج انتخابات تخلفات مخالفت متوقف ریاست جمهوری آرا بازشماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: روشنایی بوستان ولایت در ورودی شهر با هزینه ۲۵ میلیارد تومان تا پایان اردیبهشت تکمیل خواهد شد.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم به معضل بافت فرسوده در منطقه سه شهرداری قم اشاره و اظهار کرد: تقریباً ۱۵ درصد از مساحت منطقه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که برای توسعه آن پروانه را به‌صورت رایگان صادر می‌کنیم که به دلیل شبکه معابر فرسوده منطقه استقبال خوبی از طرف مردم نشده است.

وی افزود: بخش دیگری از این منطقه کاربری صنعتی دارد که در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۵۰ مورد پروانه صادر شده که در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۴۰۰ پروانه رسیده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به تکمیل و بهسازی شهربازی فدک، خاطرنشان کرد: این شهربازی نوستالژی بعد از سال‌ها مذاکره و پیگیری امسال به شهرداری واگذار شد و با حمایت‌های سازمان سیما و منظر و آقای جوادیان بهسازی آن در دستور کار قرارگرفته و مراحل پایانی آن در حال انجام است و به‌زودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

روحانی وزیری اقدامات انجام شده در بوستان ولایت را مطرح و تصریح کرد: سال ۱۴۰۲ حدود ۲۵ میلیارد تومان برای روشنایی این بوستان هزینه شد که تا اردیبهشت سال جاری به اتمام خواهد رسید، همچنین مشکلات ورودی این بوستان نیز حل‌شده و بخش زمین‌های بازی آن نیز در حال تکمیل شدن است.

وی ادامه داد: برنامه منطقه برای سال ۱۴۰۳ این است که به پروژه‌های روبنایی بپردازد و زیباسازی و نورپردازی منطقه را بیشتر در دستور کار خود قرار دهد تا بتوانیم ازنظر بصری نیز منطقه را به یک حد قابل قبولی برسانیم.

کد خبر 749119

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد