Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قرچک از اجرای گشت های نظارت بر بازار و انجام تمهیدات لازم به منظور رسیدگی به مطالبات اقشار مختلف در راستای اصلاح قیمت سوخت در قرچک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، بهمن خطیبی از اجرای گشت های نظارت بر بازار و انجام تمهیدات لازم به منظور رسیدگی به مطالبات اقشار مختلف در راستای اصلاح قیمت سوخت در قرچک خبر داد و اظهار داشت: هرگونه افزایش قیمت درسطح شهرستان ممنوع بوده و تمامی خدمات و نرخ های مصوب قبلی لازم الاجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تأکید کرد: گشت های مشترک برای مقابله با هرگونه کم فروشی، گران فروشی، تخلفات صنفی، بهداشتی و ... با محوریت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان متشکل از نیروی انتظامی شهرستان، اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی، فرمانداری و سایر نهادهای مربوطه به طور مستمر تشکیل شود.

 

این مسئول ادامه داد: گشت های مشترک باید در راستای کنترل قیمت، کمیت و کیفیت اجناس و کالاها بطور مرتب گزارش ها را به فرمانداری ارسال کنند.

 

خطبی در خصوص مطالبه مؤسسات اتومبیل کرایه بیان داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بایستی مؤسسات پروانه دار را در اولویت ثبت نام سامانه سوخت سهمیه ای توسط اتحادیه مربوطه قرار دهد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزد: شرکت پخش فراورده های نفتی نیز با توجه به  نیاز گازوئیل برای ماشین آلات شهرداری و همچنین نیاز آمبولانس های شبکه بهداشت و درمان این موضوع را با جدیت بررسی کند.

 

فرماندار قرچک عنوان داشت: در خصوص تأمین کپسول گاز مایع در مناطق مختلف شهر هماهنگی های لازم صورت پذیرفته است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد راهپیمایی مساجد خطبه های نماز جمعه هفته بسیج کتاب اصفهان محکومیت اغتشاشات اخیر خطیبی فرماندار قرچک نظارت و بازرسی نظارت بر بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دور‌های گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.
وی با اشاره به برخی نیاز‌های ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.
استاندار اردبیل گفت: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.
عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سد‌های معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال، تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
در این نشست که در ادامه نشست‌های بررسی مسائل پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد، موضوعات دیگری، چون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش هم مطرح و راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد