Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ جلال میرزایی درباره صحبت‌های احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری مبنی بر اینکه کمیسیون سیاسی اجتماعی و فرهنگی مصوبه‌ای را تصویب کرده است مبنی بر این که «مسئولان از این پس اجازه فعالیت شبکه‌های مجازی خارج ایران را ندهند» گفت: البته آقای خاتمی پس از چندین ساعت اعلام کرد که در حد توصیه این مطالب را بیان کرده و قصدش از این حرف قانونگذاری نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار این است که افراد و شخصیت‌ها همچون سید احمد خاتمی به گونه‌ی صحبت نکنند که در جامعه التهاب ایجاد شود که بعداً مجبور شوند آن را تصحیح کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی باید بسیاری از افراد که جایگاه و مسئولیت دارند در بیان مسائل دقت کنند.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: بیان کردن برخی از مسائل در شرایط فعلی باعث التهاب و واکنش منفی می‌شود.

وی با بیان این‌که تصمیم‌گیری درباره برخی از کار‌ها باید به کارشناسان واگذار شود، گفت: مقصود آقای خاتمی بسیار تخصصی است و باید اجازه داد شورای امنیت کشور با کارشناسان در این زمینه تصمیم بگیرند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که این روز‌ها شاهد هستیم برخی از رفتار‌ها از سوی نهاد‌ها و سازمان‌ها به گونه‌ای اتخاذ می‌شود که گویی مجلس از حیز انتفاع افتاده است، گفت: آقای خاتمی و یا هر فرد دیگری از این کمیسیون مجلس خبرگان می‌توانستند از مجلس بخواهند که در این زمینه چاره‌اندیشی کند.

وی ادامه داد: نیرو‌های اجتماعی تشکل‌ها، گروه‌ها و افراد می‌توانند مطالباتشان را در مجلس مطرح کنند و کارشناسان در آنجا با توجه به نیاز‌های جامعه تصمیم گیری می‌کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اینکه بیاییم بگوییم در کمیسیونی موضوعی را مصوب کردیم در شرایط فعلی جز اینکه التهاب ایجاد کند کار دیگری انجام نداده‌ایم.

وی درخصوص اتصال شبکه اینترنت گفت: امنیت نسبی در کشور برقرار است و التهابی دیگر نیست و با توجه به تاثیر اینترنت در زندگی مردم و کسب و کارشان انتظار این است شورای تامین کشور هر چه زودتر اقدامات لازم را انجام دهد.

میرزایی در خصوص اتصال اینترنت در استان ایلام بیان کرد: ایلام یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بود و درگیری خاصی نداشت. خوشبختانه مردم حوزه انتخابیه ما رفتار کاملاً مدنی را از خود نشان دادند.

وی افزود: همان روز‌های اول یک اعتراض مسالمت‌آمیز شکل گرفت و خوشبختانه مسئله خاصی صورت نگرفت بنابراین انتظارمان از شورای تامین این است که هرچه زودتر اینترنت استان ایلام را وصل کند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فراکسیون امید در خصوص رسیدگی به پرونده افراد بازداشتی در اعتراضات اخیر ورود خواهد کرد یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه تعطیلات این هفته مجلس لغو شده و نمایندگان در مجلس حضور پیدا خواهند کرد، گزارشی در مورد آنچه که اتفاق افتاده به مجلس خواهد رسید.

وی تاکید کرد: ابعاد مسئله و اینکه دامنه‌ای موارد چه بوده و مسئولان چه اقداماتی در پیش گرفته‌اند را بررسی خواهیم کرد و بسیاری از موارد را مورد رسیدگی قرار خواهیم داد. منبع: ایلنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جلال میرزایی فراکسیون امید اعتراضات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران الهلال عربستان پس از شکست دو بر یک مقابل العین امارات در دیدار برگشت مقابل این تیم، در لیگ قهرمانان آسیا، به صفحه خواننده کویتی العفاسی حمله کردند، چرا که این خواننده عرب زبان، در صفحه شخصی خود در X (توییتر سابق) پیامی مبنی بر استفاده و دخالت الهلال از تصمیمات داوری در طول تاریخ منتشر کرد. 
میزان حملات به گونه‌ای بود که این خواننده کویتی، بلافاصله پیامش را پاک کرد و با انتشار پیامی دیگر از هواداران الهلال عذرخواهی کرد. 
وی با انتشار توییتی دیگر نوشت: من از جریان برگزاری بازی الهلال و العین هیچ اطلاعی نداشتم و از هواداران الهلال بابت ناراحتی به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم. 

دیدار الهلال و العین با توجه به پرطرفدار بودن هر دو تیم در امارات و عربستان، برای هواداران فوتبالی جهان عرب یک دیدار خاص و مهم محسوب می‌شد که در نهایت با حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا خاتمه پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد | انگ زدن بی‌حجابی را حل نمی‌کند
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • احمد خاتمی : به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • سید احمد خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود