Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:38:56 GMT

المپیاد ورزشی بسیج در قزوین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۲۱۹۷

المپیاد ورزشی بسیج در قزوین برگزار می‌شود

فرمانده کانون بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسن (ع) روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این مسابقات برای اولین بار به مناسبت ۴۰ سالگی بسیج مستضعفان با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شاخص ورزشکار قزوینی با همکاری سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار خواهد شد.

سهراب یوسفی فرد افزود:اولین مسابقات این المپیاد از فردا در رشته بوکس در مجموعه تختی شهر قزوین آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت:در المپیاد ورزشی بسیج اکثر هیات‌های ورزشی استان از تکواندو، کارته، جودو و... حضور دارند و پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰ هزار ورزشکار در این رقابت‌ها حضور یابند.

یوسفی فرد افزود:برگزاری مسابقات خرده محلات از قبیل تیراندازی، آمادگی جسمانی، دارت و ... با محوریت بسیج در این رقابت‌ها در دستور کار قرار دارد و طبق جدول زمانبندی برای برگزاری آنها اقدام خواهد شد.  

وی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، رونمایی از کتاب شهدای شاخص ورزشکار قزوینی و تجلیل از خبرنگاران ورزشی از جمله برنامه‌های مراسم اختتامیه این المپیاد است که با حضور سردار آذرنوش فرمانده بسیج ورزشکاران استان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها ورزش و جوانان استان قزوین سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان قزوین سازمان بسیج مستضعفین ورزش و جوانان استان قزوین سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

 در این آیین از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه ،معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

همچنین با حضور حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان ، از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجان فرهنگ و منش پهلوانی تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند