Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی از سال گذشته در حال کار روی گوشی هوشمند منعطف خود است، اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره نهایی شدن آن و دسترسی این دستگاه منتشر نکرده است. اما اکنون خبر‌های دیگری از آن منتشر شده که ذهن ما را بیشتر به آن چه که شیائومی در حال ساخت آن است نزدیک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی دو طراحی اولیه جدید از گوشی منعطف این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است. این طراحی‌ها با یکدیگر تفاوت‌های نسبتا زیادی دارند. یکی از آن‌ها دستگاهی را نشان می‌دهد که با داشتن دو لولا از سه قسمت تا شده و چهار دوربین دارد و دیگری دارای طراحی مانند گوشی‌های تاشو صدفی است که شباهت زیادی به Moto Razr موتورولا دارد.

طراحی‌های اولیه گوشی منعطف شیائومی 

روز سه‌شنبه یک الگوی دیگر در سایت CNIPA چین از گوشی با سه بخش و چهار دوربین منتشر شد. البته قبل از اینکه برای هر کدام از این طراحی‌ها ذوق کنید باید به شما بگوییم که انتشار یک طراحی اصلا به معنای رسمی شدن و دیدن نمونه‌های واقعی نیست. در ادامه طراحی‌های اولیه‌ای که به تازگی منتشر شده است را مشاهده می‌کنید:

مدل زیر توسط Dealntech ارسال شده و تلفن را در حالت بسته خود نشان می‌دهد. این نمونه شبیه گوشی هوشمند Xiaomi Mi Mix Alpha با نمایشگری است که تقریباً تمام بدنه گوشی را پوشش می‌دهد. دوربین‌های موجود در Mi Mix Alpha نیز خارج از مرکز بودند تا نمایشگر دستگاه به طور کامل قابل استفاده باشد.

بخش‌هایی از نقشه الگو‌های اولیه که با خطوط موج دار مشخص شده‌اند، مکانیسم لولای سخت افزاری تلفن را نشان می‌دهند. پیش‌بینی می‌کنیم که این نمایشگر مانند Huawei Mate X و Galaxy Fold توسط یک لایه پلاستیکی محافظت شود. این الگوی اولیه فقط طرح مبهمی از سخت افزار دستگاه را نشان می‌دهد. در کنار چهار حلقه نمادی از محل قرارگیری نصب چهار دوربین، هیچ پورت، دکمه یا جای اسلات روی اسکچ‌ها وجود ندارد.

دستگاه‌های منعطف قطعاً تحول صنعت تولید گوشی هستند. ما از تماشای طراحی‌های اولیه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده‌اند تفسیر‌های خود را از یک تلفن هوشمند منعطف ارائه می‌دهیم و از این امر خوشنود هستیم، زیرا شاید کمی به طراحی نهایی دستگاه بعدی شیائومی یا هر شرکت دیگر نزدیک شویم. انتظار می‌رود تلفن هوشمند تاشو شیائومی در سه‌ماهه دوم سال آینده طبق گزارش ماه مارس عرضه شود.

انتهای پیام/

طراحی‌های اولیه گوشی منعطف شیائومی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طراحی اولیه گوشی های هوشمند شرکت شیائومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده اند فراهم می‌شود.

کد خبر 6096845

دیگر خبرها

  • چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر