Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان آران و بیدگل در محکومیت حرکت آشوبگرانه عده‌ای در کشور و در حمایت از امنیت و اقتدار ایران اسلامی راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان آران و بیدگل در محکومیت حرکت آشوبگرانه عده‌ای در کشور و در حمایت از امنیت و اقتدار ایران اسلامی و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم این شهرستان از دو محل حرم مطهر حضرت محمدهلال(ع) و حرم هفت امامزاده (ع) به سمت مصلای نماز جمعه حرکت کردند و با تجمع در این مکان، تخریب اموال عمومی و شخصی مردم را محکوم و انزجار خود را از دشمنان انقلاب و فتنه‌گران اعلام کردند و از مسؤولان خواستند نسبت به حل مشکلات معیشتی بیش از پیش احساس مسؤولیت کنند و در این راه با برنامه و پرقدرت پیش روند.

 

مردم مومن و غیور آران و بیدگل که در همه عرصه‌ها بصیرت خود را اثبات کرده‌اند با شعارهای «مرگ بر آشوبگر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه گر»، «راه نجات امت، حمایت از ولایت»، برخورد شدید قضایی با عوامل ایجاد ناامنی و آشوب را خواستار شدند.

 

در ادامه این تجمع، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل ضمن قرائت بیانیه پایانی راهپیمایی؛ در مورد محکومیت اشرار و پیگیری مطالبات مردمی به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان، در طول اغتشاشات و برنامه های خرابکارانه اشرار در یک دهه اخیر، از امن ترین نقاط استان اصفهان بوده است که حتی کوچک ترین موردی از اغتشاش و تخریب اموال عمومی در آن رخ نداده است. این موضوع بیانگر استواری مردم این دیار کویری در حمایت از انقلابی است که برایش خون داده‌اند و رتبه نخست ایثارگری را به نسبت جمعیت در اختیار دارند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه راهپیمایی مساجد کتاب کتابخوانی اصفهان اردبیل محکومیت اغتشاشات اخیر اغتشاش اغتشاشات اخیر در کشور راهپیمایی علیه اغتشاشگران امام جمعه آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل راهپیمایی فتنه امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود: مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 6088629

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل