Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری و زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان از قوه قضاییه خواست برای مجرمان حوادث اخیر شدیدترین مجازات در نظر گرفته‌شود و در این زمینه هیچ کوتاهی صورت نگیرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری جمعه شب در حاشیه عیادت از یکی از پاسداران جانباز حافظ امنیت در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حوادث اخیر برخی از فرصت طلبان و سودجویان با تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به شهروندان و مجروح کردن جمعی از پاسداران و نیرو‌های امنیتی قصد برهم زدن آرامش و امنیت استان را داشتند که مقامات قضایی باید شدیدترین مجازات را برای این افراد در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: جاسوسی و خدمت به آمریکا و اسرائیل جرم واضح این افراد در حوادث اخیر است و خرسندیم که با تلاش نیرو‌های امنیتی و هوشیاری مردم ولایتمدار کشور بار دیگر این توطئه دشمن خنثی شد.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: گرانی بنزین امر طبیعی است چرا که در کشور‌های مختلف نیز نرخ بنزین سال به سال افزایش پیدا می‌کند و قیمت آن نسبت به ایران بالاتر است و این که عده‌ای به این بهانه آشوبگری کنند، قابل قبول نست.

وی تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل افزایش نرخ بنزین احتمال آن می‌رود که برخی قیمت اجناس را بی رویه افزایش دهند که باید با تشدید کنترل بازار و همچنین افزایش تعداد کمی و کیفی بازرسان از سوء استفاده برخی افراد از شرایط موجود جلوگیری و با متخلفان برخورد شود.

آیت الله موسوی جزایری گفت: تاکنون مجازات‌ها برای کنترل بازار بازدارنده نبوده و باید در این زمینه نیز اقدامات جدی تری از سوی مسئولان مربوطه در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: استاندار خوزستان در این زمینه دستورات موثری را به فرمانداران ابلاغ کرده که جای قدردانی دارد و امید است در روز‌های آینده شاید برقراری آرامش در بازار باشیم.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری عضو خبرگان رهبری و زعیم حوزه‌های علمیه استان به همراه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان جمعه شب به عیادت مجروحان حادثه دیده در آشوب‌های اخیر در بیمارستان رازی اهواز و منزل یکی از جانبازان رفتند و در مراسم پاسدار شهید اکبر مرادی که ساعاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد حضور یافتند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گرانی بنزین جزایری خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی

لاپید: برای خرید از سوپرمارکت باید وام بگیریم! نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی: هر دقیقه یک بار یک پیامک دیگر افزایش قیمت‌ها ارسال می‌شود. همه‌چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران می‌شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077979 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند