Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@12:17:28 GMT

دومین جلسه دادگاه تیمور عامری برکی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۲۸۲۶

دومین جلسه رسیدگی به پرونده  تیمور عامری برکی (مدیر صرافی عامری) به  اتهام اخلال در نظام ارزی کشور در شعبه یک دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی و به ریاست قاضی موحد برگزار شد.

اخبار اجتماعی - محمد خرمی پور، مهدی خرمی پور، تیمور عامری برکی، علیرضا عامری برکی، کاظم نجف آبادی فراهانی، مکّی سلطانی، محمدحسین زندیه، محمد زندیه، محمد وکیلی، امید صابر خیابانی، سید حمیدرضا مصطفی، معصومه خرمی پور، منیره خرمی پور، شهرام تیموری، علی اصغر سلطانی گوهر، مجید شفیعی، بابک حسینی و شرکت‌های دلفین آبی، دکا تجارت آتی و کشت و صنعت سبز سبحان متهمان این پرونده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سودجویان یکی از شبکه‌های دریافت ارز دولتی بودند که موجب تلاطم بازار و خروج منابع ارزی از کشور شدند و اتهام همگی‌شان مشارکت در اخلال نظام ارزی و پولی از طریق قاچاق عمده ارز به صورت شبکه سازمان یافته به میزان ۱۵۰ میلیون دلار است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نظام ارزی کشور ارز تجارت دلار صنعت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد

یک رسانه عبری گزارش داده است که ویدئوی منتشر شده از سوی حماس، زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، باراک راوید روزنامه‌نگار سرشناس اسرائیلی در واکنش به ویدیوی تازه گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در مورد اسرای اسرائیلی در غزه گفت: حماس ویدئویی را منتشر کرد که حاوی اولین شواهد بر زنده بودن کیت سیگال شهروند اسیر آمریکایی در غزه است و زنده بودن اسیری دیگر به اسم عامری میران را ثابت می‌کند.

شبکه عبری زبان کان هم تاکید کرد که جنگ روانی ادامه دارد، حماس ویدئوی دال بر زنده بودن کیت سیگال و عامری میران را منتشر کرد.

روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم" نیز به نقل از پدر اسیر عومری میران که در فایل ویدئویی قسام دیده می‌شود، تاکید کرد که این اولین اشاره دال بر زنده بودن اوست که دریافت کرده‌ایم.

شبکه 13 تلویزیون اسرائیل نیز اعلام کرد تصاویر منتشر شده بیانگر زنده بودن کیت سیگال و عامری میران است.

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز دومین اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏