Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش تجلیل از بسیجیان نخبه بهشهری به همت کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد این شهر، (دوشنبه ۴آذر) به همراه سخنرانی برگزار می شود.

«سید حمید هاشمی»، امروز (۲ آذر) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسگری(علیه السلام) بهشهر به مناسبت هفته بسیج، برنامه های متعددی را در این کانون برگزاری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسگری(علیه السلام) بهشهر اظهار کرد: همایش تجلیل از بسیجیان نخبه بهشهری به همت کانون فرهنگی و هنری شهید هاشمی نژاد این شهر، (دوشنبه 4آذر) به همراه سخنرانی و تجلیل از دانشجویان بسیجی سال 1398 از جمله برنامه های این کانون به مناسبت هفته بسیج است.

 

هاشمی، برپایی نمایشگاه عکس با محوریت بسیج، اجرای مسابقات ورزشی تنیس روی میز و دومیدانی و برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «برف سرخ» از زندگی شهید ابوعمار را از دیگر برنامه های این کانون در هفته بسیج برشمرد.

 

وی بیان کرد: معرفی کتاب  و اجرای طرح شنبه های کتاب از جمله برنامه های این کانون به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بودند.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه راهپیمایی هفته بسیج خطبه های نماز جمعه مساجد خطبه نماز جمعه محکومیت اغتشاشات اخیر کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی سید حمید هاشمی همایش تجلیل هفته بسیج هفته کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛  دستیار پیشرفت بنیاد تعاون بسیج سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، در این نمایشگاه یک روزه که در حاشیه همایش فرماندهان، مسئولان بسیج سازندگی و بسیج مساجد و محلات و طرح فدک جامعه زنان بسیج نواحی مقاومت استان گفت: در این رویداد بخشی از دستاورد‌ها وظرفیت‌های کارآفرینی، اشتغال و صنایع دستی اعضای بنیاد تعاون بسیج در سطح نواحی مقاومت بسیج استان  به نمایش گذاشته شد.

عباس کاوه افزود: این نمایشگاه همسو با تحقق شعار سال ۱۴۰۳ در قالب  ۱۵ غرفه برپا شده است.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند