Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از دستگیری لیدرهای اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: اغتشاش‌گران و افراد آشوب‌گر وابسته به گروهک‌های ضد‌انقلاب و سرویس‌های جاسوسی آمریکا بودند. ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سردار بهمن ریحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در اعتراضات اخیر اعتراض مردم به شیوه و زمان اجرای طرح بود عنوان کرد: مسئولان باید به اعتراضات به حق مردم گوش فرا دهند و نباید به بهانه افزایش قیمت بنزین اجازه افزایش قیمت سایر کالاها و خدمات داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در نظام اسلامی مردم حق اعتراض قانونی دارند و می‌توانند اعتراض کنند اما این نحوه اعتراض و آشوب متعلق به اغتشاش‌گران و افراد ضدانقلاب است عنوان کرد: شیاطین فرصت‌طلب، ترامپ، امارات، عربستان، منافقان، سلطنت‌طلبان همگی علیه انقلاب اسلامی متحد شدند.

وی با بیان اینکه این گروهک‌های ضدانقلاب در این شرایط شروع به موج‌سواری بر این اعتراضات به حق مردمی داشتند بیان کرد: این اغتشاش‌گران آشوب‌هایی در این چند روز در مملکت ایجاد کردند که مقام معظم رهبری به آنها لقب اشرار داد زیرا به بیت‌المال صدمه و نیروهای مردمی و انتظامی بی‌گناه را به شهادت رساندند.

ریحانی با بیان اینکه این اشرار شهید ایرج جواهری، از محافظان امنیت کشور که یک انسان مومن، انقلابی، متعهد بود را به طرز ددمنشانه‌ای به شهادت رساندند گفت: افراد آشوبگر و اشراری که در این چند روز به مملکت آسیب رساندند به هیچ وجه از مردم نبودند.

استاندار خراسان رضوی: اغتشاش‌گران ‌در قالب گروه‌های 20 تا 30 نفره سازماندهی شده بودندآیت‌الله نوری‌همدانی: مردم ایران صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند / ملت ایران اجازه موج‌سواری به دشمن را نمی‌دهند‌‌امام جمعه زنجان در گفت‌وگو با تسنیم: مسیر مردم از اغتشاش‌گران ‌جداست / ‌زنجانی‌ها توطئه دشمن را در نطفه خفه ‌کردند

 وی افزود: این افراد وابسته به گروهک‌های ضد انقلاب بودند که به هیچ وجه گرانی بنزین، اصلاح قیمت‌ها و مشکلات اقتصادی برای آنها اهمیت ندارد و تنها به دنبال یک فرصت هستند که از اعتراضات به حق مردم سواستفاده کنند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: اشرار در این چند روز می‌خواستند مشکلات امنیتی بسیاری برای کشور ایجاد کنند اما با توکل به خداوند در همان چند ساعت اول روز شنبه مردم استان کرمانشاه صف خود را از صف اغتشاش‌گران و افراد آشوب‌گر که وابسته به گروهک‌های ضد انقلاب و سرویس‌های جاسوسی آمریکا بوده و از آنها پول گرفته بودند جدا کردند.

وی با بیان اینکه این افراد آشوب‌گر به دنبال آشوب، آتش زدن بانک‌ها و ادارات بودند و حتی آمبولانس و خودروی آتش‌نشانی را به آتش کشیدند تا مردم گرفتار نجات پیدا نکنند بیان کرد: این افراد اغتشاش‌گر به دنبال خواسته‌های آمریکا و دشمنان انقلاب بودند.

ریحانی از دستگیری لیدرهای اغتشاشات اخیر خبر داد و افزود: گاهی اخلالگران براساس سازماندهی دشمنان به دنبال ایجاد مشکل هستند اما بسیار احمقند و تصور می‌کنند با آتش زدن بانک پایه‌های انقلاب سست می‌شود در صورتی که در 40 سال گذشته مشکلات بیشتری را ایجاد کرده‌اند اما ریشه‌های انقلاب به قدری محکم است که سست نمی‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم این افراد را معرفی و رسوا می‌کنند گفت: مردم صف و اعتراض خود را از اخلالگران جدا کردند.

ریحانی با بیان اینکه عده‌ای افراد را کشتند، اموال عمومی را به آتش کشیدند و امنیت را از جامعه سلب کردند افزود: نظام با کسی تعارف ندارد و با اخلالگران با شدت برخورد می‌شود و دستگیری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال راهی هستند تا مشکلاتی را در جامعه ایجاد و از این شرایط سواستفاده کنند بیان کرد: مسئولان کشوری باید بدانند بزرگترین عامل اقتدار نظام و عامل بازدارنده کشور در برابر دشمنان وجود مردم بصیر و انقلابی است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: از تمامی شهروندان کرمانشاهی تقاضا داریم که با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز یکشنبه سوم آذر ماه بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان و آمریکای مستکبر بزنند و با شرکت در این راهپیمایی در این عمل صالح شریک شوند و چهره زیبا و متحدی از استان در برابر اغتشاش‌گران در سراسر کشور ترسیم کنند.

انتهای پیام/ 833/ش

R41380/P1377/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در شهرستان نوشهر، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ درویشی بیان کرد: در این رابطه ۲۲ جوان که از اعضای باند شرکت هرمی بودند دستگیر شدند و به صراحت به فعالیت و عضویت غیر قانونی خود با سرمایه ۲ میلیاردی و همچنین عضوگیری و افزایش زیر شاخه در سیستم شرکت هرمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی از شهروندان خواست: ضمن عدم توجه به درخواست‌های افراد در سایت‌های فضای مجازی در ارتباط با اشتغال زایی و سایر موارد، هرگونه فعالیت افراد سود جو را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ خبر بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • رژیم صهیونیستی در کف میدان شکست خورده است
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود