Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل کوهزادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طبق آمارهای رسمی منتشره سهم خانوارهای استفاده کننده از خودروی شخصی از۱۶.۱درصد درسال های گذشته به ۴۸.۶درصد درسال جاری رسیده است.

وی افزود: این موضوع نشان می دهد بیش از نیمی از خانوارهای ایلامی دارای خودروی شخصی هستند، امابا توجه به اینکه برخی از آنان بیش از یک خودرو دارند، نمی توان رقم دقیقی درخصوص تعداد مالکیت خانوارها ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ، تغییرات کمی و کیفی و  افزایش میزان مطلوبیت این بخش ازحمل ونقل می تواند زمینه گرایش شهروندان را به استفاده گسترده از تاکسی  در سفرهای شهری فراهم کند.

کوهزادی تصریح کرد: به طور منطقی تازمانیکه کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی مطابق استاندارهای روز ارتقا پیدا نکند نمی توان انتظار استفاده گسترده از این بخش را داشت.

وی بابیان اینکه مطابق بررسی های صورت گرفته به طورمیانیگن هرشهروندی درماه ۳تا ۴بار با تاکسی سفر می کند افزود: پیش بینی می شود با توجه وضعیت پیش آمده درکشور و سهیم بندی سوخت ،استفاده مردم از تاکسی نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته باشد.     

رئیس پلیس راهوردر پایان گفت: به هرحال حوزه ترافیک یک حوزه فعال است که حل مشکلات مربوط به این حوزه درگرو همیاری، همکاری و همفکری همه دستگاهای مسئول و مشارکت خود مردم می باشد .

کد خبر 4778448

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک ایلام پلیس راهنمایی و رانندگی بوشهر بارش برف شهرکرد راهپیمایی ایلام هفته بسیج قیمت بنزین قزوین بنزین گرگان اصلاح قیمت حامل های انرژی خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اظهار خرسندی از حضور قوی و مؤثر خراسان شمالی در نمایشگاه اکسپو، بیان کرد: افزایش مراودات با سایر کشورها و افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی در ادامه افزود: از روز گذشته با حضور در نمایشگاه با هیئت‌های مختلف از چین، پاکستان، ترکیه و…نشست‌هایی برگزار و گفتگو و مذاکراتی انجام شده است تا علاوه بر تقویت مراودات، شاهد افزایش ارتباطات صادراتی استان با سایر کشورها باشیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: در دیدار با نمایندگان و تولیدکنندگان خراسان شمالی که با حضور در نمایشگاه جایگاه استان را تثبیت کردند حمایت‌های دولت با هدف رفع موانع و تسهیل در روند تولید و افزایش صادرات را تشریح کردم.

حسین‌نژاد تصریح کرد: در حال حاضر خراسان شمالی به ۳۸ کشور دنیا صادرات دارد که این نمایشگاه ضمن نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری استان بستر ارتقای جایگاه استان را فراهم خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی افزود: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری بر جهش تولید و مشارکت مردم تاکید شده امیدواریم با جمع آوری سرمایه خرد مردم و مشارکت مردم در پروژه‌ها سالی پربار بر استان رقم بخورد.

حسین‌نژاد اظهار کرد: در نشست با هیئت‌های سایر کشورها نیز تاکید ما بر بسترسازی برای ارتباط و مراودات بیشتر خراسان شمالی با سایر کشورها بوده است تا شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای استان باشیم.

کد خبر 6091920

دیگر خبرها

  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • ببینید | تاکسی‌های خودران به خیابان آمدند!
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران