Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی تهران گفت: تا زمانی که تصمیم جدیدی از ناحیه دولت درخصوص افزایش قیمت سوخت اتخاذ نشود رویکرد تشدید نظارتی را ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، محمد علی اسفنانی در برنامه "گفت‌وگوی اقتصادی" که با موضوع مکانیزم‌های کنترل و تنظیم بازار در شرایط اصلاح نرخ بنزین از رادیو گفت‌وگو پخش شد، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی از لحظه اجرای "طرح اصلاح نرخ بنزین" و با توجه به احتمال سوء استفاده سودجویان از این شرایط، اقدامات خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش دو برابری تعداد گشت‌های تعزیراتی در سطح شهر گفت: روز چهارشنبه مقرر شد تعداد گشت‌هایی که به دو برابر رسیده بودند در دو شیفت صبح و عصر در بازار حاضر شوند.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران تأکید کرد: نیروهای گشت تعزیرات فقط با ماشین گشت آرم‌دار و چراغ گردان در بازار حاضر می‌شوند، لذا مردم در جریان باشند اگر کسی بدون این مشخصات ادعای تعزیراتی کرد سودجوست و باید به مقامات پلیس معرفی شود.

وی یادآور شد: سازمان تعزیراتی دائماً بازار را رصد و پیمایش می‌کند اما تا زمانی که تصمیم جدیدی از ناحیه دولت در خصوص افزایش قیمت سوخت اتخاذ نشود رویکرد تشدید نظارتی را ادامه خواهیم داد.

اسفنانی از افزایش ساعات گشت تعزیراتی خبرداد و گفت: گشت‌های تعزیرات در ساعاتی از شب هم آماده حضور در محل بازار هستند.

وی همچنین از همکاری سازمان تعزیرات با دادستانی تهران سخن گفت و افزود: مقرر شده که این همکاری به نحو احسن ادامه پیدا کند و تا زمان تصمیم گیری جدید دولت ادامه خواهد یافت.

اسفنانی در رابطه با نظارت بر کرایه مسافرکش‌های شخصی گفت: گزارشات محدودی از افزایش قیمت کرایه آن هم مربوط به مسافرکش‌های شخصی رسیده که باید بگویم مسافرکشی رانندگان خودروی شخصی بدون دریافت مجوز غیرقانونی است و مراجع متولی باید جلوی این کار را بگیرند و حتی مانع از فعالیت آنها شوند.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی شهر تهران تصریح کرد: سازمان تعزیرات در هر نقطه عرضه کالا و خدمات به مباحث گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب، قاچاق و امثال آن ورود و با متخلفان برخورد می‌کند.

وی در پایان گفت: متخلفان در زمانی که شاکی خصوصی است ضمن پرداخت جریمه باید خسارت وارده به شاکی را هم بپردازند و در مواردی که امکان این کار وجود نداشته باشد طبق قانون باید دو تا پنج برابر آنچه که فروخته‌اند جریمه بپردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعزيرات حكومتي سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ مهران فر با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • آخرین مهلت الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب وکار و دریافت شناسه یکتا
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض