Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم متولیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه سلامت ایرنا افزود: همچنین در هفته بسیج ۲ بیمارستان صحرایی در مناطق محروم استان های اردبیل و گلستان ایجاد می شود که تمام امور پزشکی را به نیازمندان خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور متشکل از پزشکان و پیراپزشکانی است که فارغ از دیدگاه‌های سیاسی خود، در کنار یکدیگر به خدمت‌رسانی به مردم می‌پردازند، اظهار داشت: ۷۰۰ تیم پزشکی و متخصص به تناسب موقعیت انواع خدمت رسانی را در ایام و مناسبت های مختلف به نمایش می گذارند و همچنین ماهانه یک بار در مناطق کم‌برخوردار حضور می‌یابند و به ویزیت و درمان مردم آن منطقه می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به این که گروه‌های ثابتی برای ویزیت رایگان مردم در مناطق محروم تمام استان‌ها مشغول به فعالیت هستند، تصریح کرد: این نیروها هر هفته در مناطق مختلف حضور می‌یابند و خدمات پیشگیرانه و درمانی را ارائه می‌کنند.

متولیان تاسیس ۳۰ بیمارستان صحرایی برای ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم را یادآور شد و افزود: در مناسبت های مذهبی و ایامی که بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله رخ می دهد، نقش پررنگ و حائز اهمیت بسیجیان جامعه پزشکی کشور مشخص می شود.
به گفته وی، در زمان‌های بحرانی مانند وقوع بلایای طبیعی هیچ کمبودی از لحاظ اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق آسیب‌دیده وجود ندارد و این امر، نشان‌دهنده عملکرد خوب پزشکان، پیراپزشکان و سایر اعضای بسیج جامعه پزشکی کشور است.
متولیان اربعین گذشته را نزدیک ترین نمونه خدمت رسانی نیروهای بسیج جامعه پزشکی کشور دانست و تصریح کرد: در ایام اربعین ۱۱۰ موکب متشکل از متخصصین رشته‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی به ارائه خدمت در مسیر زائران پرداختند و هیچ کمبودی در این عرصه احساس نشد.

برچسب‌ها سازمان بسیج پزشکی بهداشت و درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج پزشکی بهداشت و درمان سازمان بسیج پزشکی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان