Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار خرمشهر گفت: علت آتش سوزی واحدهای مجتمع تجاری اروند (بازار کنزالمال) در دست بررسی است.

به گزارش ایمنا، عزیز ساعدی اظهار کرد: ۳۰ درصد واحدهای مجتمع تجاری اروند (بازار کنزالمال) که جمعه شب دچار آتش سوزی شد در آتش سوخت.

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است افزود: اطفای حریق انبارهای بازار کنزالمال از ساعت ۲۱ آغاز شد و تا بامداد روز شنبه ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار خرمشهر افزود: آتش سوزی انبارها به بازار کنزالمال نیز سرایت کرد و موجب خسارت مالی زیادی به این مجتمع تجاری شد.

ساعدی افزود: به منظور تسریع کار اطفای حریق علاوه بر نیروهای و ماشین‌های آتش نشانی شهرداری آبادان و خرمشهر از بندر خرمشهر، بندر آبادان، پالایشگاه آبادان و منطقه آزاد اروند با بیش از ۸۰ نیروی آتش نشان وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: از سرایت آتش به دیگر واحدهای تجاری این بازار جلوگیری شده و پس از چهار ساعت آتش مهار شد.

شهردار خرمشهر گفت: علت آتش سوزی این بازار در دست بررسی است.

کد خبر 397768

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران کلانشهر شهروند حقوق شهروندی آتش سوزی آتش نشاني اطفاء حريق بازار شهرداری شهر مدیریت شهری سخنگوی آتش نشانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق مهیب در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت گیلان/ ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری سوخت و خاکستر شد

فرماندار شفت، با بیان اینکه بامداد امروز خانه های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم(ع) دچار حریق شد، گفت: اگرچه حدود ۴۰ واحد چوبی تجاری و مسکونی طعمه حریق شد، اما تلفات جانی نداشتیم.

مهدی نقدی امروز، ۱۳ اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت، اظهار کرد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه  در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند، افزود: با توجه به بافت و معماری امامزاده ابراهیم(ع) هر واحد سه تا چهار طبقه است و عمدتا از جنس چوب است.

فرماندار شفت از اطفای کامل حریق تا بامداد امروز خبر داد و تصریح کرد: چوبی بودن این واحدها موجب گسترش آتش سوزی شد و آتش نشانان از شفت و احمدسرگوراب و نصیرمحله و شهرک صنعتی شفت و فومن و رشت برای اطفای حریق اعزام شدند.

نقدی با بیان اینکه تلفات جانی نداشتیم، خاطرنشان کرد: آتش نشانان همچنان در حال بررسی میزان خسارت ها هستند و علت اصلی حادثه در دست بررسی است؛ البته طبق شواهد موجود اتصال سیم کشی یک نانوایی که تعطیل بوده موجب شکل گیری حریق شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت

دیگر خبرها

  • پای دستگاه قضا به پرونده حریق امام‌زاده ابراهیم شفت باز شد
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • حریق مهیب در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت گیلان/ ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری سوخت و خاکستر شد
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت
  • جوی ناپایدار در اروند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • بارش باران در اروند