Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد ۶۴۸ میلیارد و ۵۲۰ میلیون سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۵۷ روز معاملاتی، در بورس اوراق بهادار دادوستد شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۵۷روز معاملاتی تعداد ۶۴۸میلیارد و ۵۲۰میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۲۶۲هزار و ۷۹۴میلیارد ریال در ۵۷میلیون و ۷۰هزار و ۸۰دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۴۴۲میلیارد و ۴۸۰میلیون سهم به ارزش ۱۱۵۸هزار و ۹۸میلیارد ریال در ۲۷میلیون و ۸۰هزار و ۲۱۱نوبت در بازار اول؛ ۱۹۲میلیارد و ۳۱۲میلیون سهم به ارزش ۹۰۱هزار و ۱۹۷میلیارد ریال در ۲۹میلیون و ۴۴۳هزار و ۴۹۲نوبت در بازار دوم؛ ۶۲میلیون و ۳۰۰هزار برگه به ارزش ۶۰هزار و ۳۱۴میلیارد ریال در ۱۷هزار و ۴۷۳نوبت در بازار بدهی، ۲۱۴میلیون و ۷۲۰هزار قرارداد به ارزش ۱۳۲۲میلیارد ریال در ۷۸هزار و ۵۲۹نوبت در بازار مشتقه و ۱۳میلیارد و ۴۵۰میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۴۱هزار و ۸۶۴میلیارد ریال در ۴۵۰هزار و ۳۷۵نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون ۱۲۶هزار و ۳۳۸واحد رشد، ‌معادل ۷۰.۷۱ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۳۰۴هزار و ۹۹۷واحد رسیده است.

شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۸۶هزار و ۹۲۰واحد و شاخص بازار دوم با رشد ۲۷۹هزار و ۶۴واحدی به ترتیب ۶۴.۹۳و ۸۰.۸۵درصد افزایش داشته‌اند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج نماز جمعه راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد اردبیل کتاب اصفهان کتابخوانی فرابورس معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت/ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص

کاهش روز افزون ارزش معاملات و منفی های پی در پی بازار سرمایه در این هفته نشان از وضعیت کاملا رکودی این بازار دارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را هم مطابق روز های گذشته این هفته، در وضعیتی کاملا رکودی به پایان رساند. همچنین  ارزش معاملات و همچنین تابلوی سرخ اکثر نمادهای بازار بر این بازار نشانگر وضعیت نامطلوب بازار در این روزها دارد.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 12 هزار واحدی به 2 میلیون و 219 هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی 3400 واحدی به ارتفاع 737 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «فولاد» و «شپنا» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «هرمز» و «تجلی» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «ذوب»، «ثفارس» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «آردینه»، «فن افزار» و «توسن» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 19 اردیبهشت ماه 1402، مبلغ 3 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 58 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 103 نماد در محدوده مثبت و 344 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 132 نماد در محدوده مثبت و 210 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این افراد بازنده بزرگ بورس هستند
  • شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته، 12 هزار افت کرد
  • گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت/ ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص
  • ریزش بیش‌از هزار واحدی بورس در شروع معاملات
  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس