Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار و رفع موانع تولید اتاق بازرگانی تهران با تأکید براینکه براساس ماده ۱۰۱ برنامه پنجم، دولت باید زیان تولیدکنندگان را در قیمت گذاری های دستوری پرداخت کند، گفت:امروز قطعه سازان ۲۳ هزار میلیارد تومان طلب از خودروسازان دارند. ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ اقتصادی خودرو نظرات - اخبار اقتصادی -

محمدرضا نجفی منش در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ضمن مثبت خواندن جلسه اخیر تولیدکنندگان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در این جلسه نکات بسیار مهمی برای رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار مطرح شد که امیدوارم با کمک تمام دستگاه‌ها بتوانیم موانع را از پیش پای تولیدکننده برداشته تا آنها بتوانند اقدامات موثری را برای رشد اقتصادی کشور انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرصت ارائه مشکلات صنعت خودرو در این جلسه نبود، افزود: تأمین نقدینگی و قیمت گذاری دستوری مهمترین دغدغه امروز صنعت خودرو و قطعه سازان است که باید در این رابطه سیاستهای موثری به کارگرفته شود.

رئیس کمیسیون تسهیل کسب و کار ورفع موانع تولید اتاق بازرگانی تهران با تأکید براینکه براساس ماده 101 برنامه پنجم توسعه، دولت باید زیان تولیدکنندگان را در قیمت گذاری های دستوری پرداخت کند، تصریح کرد: قیمت گذاری های دستوری مشکلات زیادی برای صنعت خودرو بوجود آورده است امروز قطعه سازان 23 هزار میلیارد تومان طلب از خودروسازان دارند که اگر فعلا 10 هزار میلیارد تومان از این طلب به قطعه سازان پرداخت شود آنها می توانند بخشی از نیاز خود را تأمین کنند. 

نجفی منش تأکید کرد: رفع موانع تولید و تسهیل فضای  کسب و کار فقط با همکاری تمام دستگاه ها میسر است و فقط نمی توانیم با گفتن مشکلات دردی را دوا کنیم امروز تولید کشور نیازمند تصمیم گیری سریع مسئولان است.

انتهای پیام/

R1012125/P/S7,1415/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۲۹ هزار و ۲۶۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۴ هزار و ۹۳۴ قطعه با میانگین قیمت ۱۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۷۸۰۲ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۴۶۲۳ قطعه با میانگین قیمت ۲۲ میلیون و ۳۶ هزار تومان تخصیص داده شد.

در حراج سکه تمام نیز ۱۹ هزار و ۵۸۲ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۱۰ هزار و ۳۷۸ قطعه با میانگین قیمت ۳۹ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

تاکنون و در مجموع ۱۱ حراج برگزار شده جمعاً ۱۴۷ هزار و ۶۷۷ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۹۹ هزار و ۹۹۲ قطعه، نیم سکه ۲۱ هزار و ۷۷۲ قطعه و تمام سکه ۲۵ هزار و ۹۱۳ قطعه است.

کد خبر 6098820

دیگر خبرها

  • مونتاژکاران؛ وارثان بیشتر ارز کشور!
  • سکه و طلا چند شد؟ +جدول
  • سرکشی اقتصاد!
  • قیمت جدید پژو پارس؛ پژو پارس امروز سقوط کرد!
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت +جدول
  • خودروسازان چینی ارز دولتی را بلعیده‌اند
  • وارث بیشتر ارز کشور؛ مونتاژکاران/ خودروسازان چینی ارز دولتی را بلعیده‌اند
  • چرا تولید خودروسازان در فروردین ۱۴۰۳ کاهش یافت؟
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد