Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

قاضی موحد در ابتدای این جلسه گفت: به تاریخ دوم آذرماه ۱۳۹۸ شعبه ۱ ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی با حضور نماینده‌ی دادستان متهمین و وکلای آنها جلسه به صورت علنی تشکیل شده است.

قاضی موحد با بیان این که در این پرونده به اتهامات ۱۷ شخص حقیقی و ۳ شخص حقوقی رسیدگی می‌شود گفت: ۱۰ نفر از متهمین متواری هستند که وکلای تسخیری آنها حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ جلسه رسمیت دارد و به این وسیله رسمیت دادگاه را اعلام می‌کنم.

قاضی موحدی از کاظم نجف آبادی فراهانی یکی از متهمین این پرونده خواست که در جایگاه قرار بگیرد و ادامه دفاعیات خود را بیان کند.

کاظم نجف آبادی فراهانی پس از قرار گرفتن در جایگاه گفت: ریاست محترم شعبه اول ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، اینجانب کاظم نجف آبادی فراهانی اتهامات وارده را تکذیب می‌کنم. بنده ده سالی است که در بورس کالا فعالیت و امرار معاش می‌کنم و به واسطه این فعالیت و روابط عمومی خوبی که خداوند به من عطا کرده با خیلی از شرکت‌های بازرگانی ارتباط برقرار می‌کردم.

وی افزود:‌ روزی در بورس با یکی از دوستان که از کارمندان شرکت دلفین آبی بود آشنا شدم و من به این واسطه با مدیران شرکت نیز آشنایی پیدا کردم و هنگامی که متوجه شدم این شرکت در خارج از کشور شعبه دارد خوشحال شدم چرا که مهدی خرمی پور در اربیل عراق فعالیت داشت و برای ما در شرایط تحریم می‌توانست پرفایده باشد.

نجف آبادی ادامه داد: محمد خرمی پور من را به شرکت دعوت کرد و گفت: مادر زمینه صادرات زعفران، خوشنامیم و قصد داریم در زمینه واردات هم فعالیت کنیم و خوشنام باشیم و می‌خواهیم روغن خام از روسیه وارد کنیم و پس از بسته بندی به عراق صادر کنیم. من شرایط را توضیح دادم و شرکت دلفین آبی کلیه شرایط را قانونی انجام داد که منجر به ثبت سفارش شد. و تمامی مراحل ثبت سفارش به صورت قانونی انجام شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیمور عامری اخلالگران اقتصادی اخلالگران بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد

یک رسانه عبری گزارش داده است که ویدئوی منتشر شده از سوی حماس، زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، باراک راوید روزنامه‌نگار سرشناس اسرائیلی در واکنش به ویدیوی تازه گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در مورد اسرای اسرائیلی در غزه گفت: حماس ویدئویی را منتشر کرد که حاوی اولین شواهد بر زنده بودن کیت سیگال شهروند اسیر آمریکایی در غزه است و زنده بودن اسیری دیگر به اسم عامری میران را ثابت می‌کند.

شبکه عبری زبان کان هم تاکید کرد که جنگ روانی ادامه دارد، حماس ویدئوی دال بر زنده بودن کیت سیگال و عامری میران را منتشر کرد.

روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم" نیز به نقل از پدر اسیر عومری میران که در فایل ویدئویی قسام دیده می‌شود، تاکید کرد که این اولین اشاره دال بر زنده بودن اوست که دریافت کرده‌ایم.

شبکه 13 تلویزیون اسرائیل نیز اعلام کرد تصاویر منتشر شده بیانگر زنده بودن کیت سیگال و عامری میران است.

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • وزیر صمت: شرکت‌های ارزآور در اولویت تامین ارز هستند
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏