Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت نام برای حضور در جشنواره فیلم فجر به پایان رسید و تقریباً همه آثاری که پروانه ساخت داشتند، فرم حضور در این رویداد فرهنگی را پر کردند.

اخبار چهره ها - «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی و با بازی جواد عزتی هم فرم مورد نظر را پر کرده؛ اما هنوز خبر کاملی از عوامل و بازیگرانش منتشر نشده است.

نیما جاویدی نویسنده «خورشید» است، این فیلم به مسئله کودکان کار می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کنندگی و سرمایه گذاری این اثر را امیر بنان و مجید مجیدی انجام داده اند و از بازیگران کودک نیز در این فیلم استفاده شده است. فیلمبرداری این اثر سینمایی هم برعهده هومن بهمنش است.

مجیدی پیش از این با فیلم سینمایی «بچه‌های آسمان» در میان نامزدهای نهایی دریافت اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان حضور داشت و با فیلم‌های «پدر»، «بچه‌های آسمان»، «رنگ خدا»، «باران»، «بید مجنون» و «آواز گنجشک‌ها»، جوایز متعددی را از جشنواره‌های معتبر جهانی دریافت کرده است.

فیلم دیگری هم که فرم جشنواره امسال را پر کرد، «مجبوریم» رضا درمیشیان است؛ اما طبق اخبار رسیده، داریوش مهرجویی برای حضور «لامینور» در جشنواره فجر امسال، ثبت نام نکرده است. 

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر داریوش مهرجویی مجید مجیدی جواد عزتی فیلم خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟