Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در بنادر تجاری کشور به عنوان مهم‌ترین حلقه زنجیره لجستیک و براساس یک برنامه‌ریزی و پروژه‌ای کاملاً تعریف شده و منسجم، فاز اول هوشمند سازی بنادر تا سال ۱۴۰۰ نهایی و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در چهل و هشتمین نشست اتاق فکر این سازمان با موضوع «طرح بررسی بارنامه الکترونیکی در صنعت حمل و نقل» که 12 شهریور ماه با حضور مرتضی باقری؛ مشاور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، تاکید کرد: در حال حاضر تمرکز این سازمان بر روی موضوع هوشمند سازی بنادر است،.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: پروژه هوشمند سازی بنادر تجاری کشور فرایندی است که زیرساخت، روبنا، تجهیزات، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مورد نیاز را شامل می‌شود.

به گفته راستاد، با اجرای هوشمند سازی بنادر، بستر یکپارچه تبادل اطلاعات الکترونیکی در بنادر راه‌اندازی شده و سیستم جامع بندری شکل می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی  در بخش دیگری از سخنانش، اظهار کرد: توسعه بهروری حمل و نقل یعنی این‌که سهم حمل و نقل در هزینه تمام شده کالا کاهش پیدا کند و به نرم جهانی نزدیک شود که این هدف، مستلزم به‌کارگیری فناوری‌های نوین و استفاده حداکثری از سیستم تبادل الکترونیکی اسناد و فرایندهای عملیاتی است.

وی خاطر نشان کرد: نکته مهم دیگر در بحث تبادل الکترونیکی اسناد و فرایندهای عملیاتی، اتصال بنادر به عنوان مهم‌ترین حلقه زنجیره لجستیک با سایر حلقه‌ها و سایر شقوق حمل و نقل است که این گام راهبردی مستلزم جامعیت، فراهم شدن یکپارچگی و انسجام در برنامه‌ریزی‌های زیرساختی و بارنامه الکترونیکی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: هوشمند سازی بنادر به کارگیری فناوری های نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی به وجود آمده، وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

چند روز پیش پیامکی برای اتباع و مهاجران خارجی مجاز در کشور برای استعلام حضور یا حضور نداشتن توسط سامانه سهما ارسال شده است. سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس، متن ارسالی به این شرح است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …… را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند که اکنون این تاریخ تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

کد خبر 6096819

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است