Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره تیم فوتبال رم تأکید کرد در صورتی که مسئولان این باشگاه بار دیگر از او برای ایفای نقش در یک پست اجرایی دعوت به عمل آورند، دعوت آنها را رد خواهد کرد. ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانچسکو توتی که تابستان امسال به شیوه‌ای جنجالی به دوران کاری‌اش در باشگاه رم پایان داد، اعلام کرد دیگر حاضر نیست به این باشگاه برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توتی 43 ساله که به دلیل بروز برخی اختلافات با مدیران فعلی باشگاه و مالک آن جیمز پالوتا، تصمیم به ترک جالوروسی گرفت، تأکید کرد تا زمانی که مدیران فعلی حضور داشته باشند، دیگر حاضر نیست با آنها همکاری داشته باشد.

توتی گفت: من آدم بسیار زودرنجی هستم. زمانی که تصمیم بگیرم کاری را انجام دهم، باید تمامش کنم. اگر الان رم از من بخواهد که برگردم، مرا شدیداً دچار مشکل خواهد کرد. به همین دلیل به این درخواست نه می‌گویم چون برای تصمیمی که گرفته‌ام و حرفی که زده‌ام احترام قائلم و می‌خواهم پای حرفم بمانم. می‌خواهم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان قرار دهم.

هفته گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه جالوروسی با سرمایه‌گذارانی از آمریکا وارد مذاکره شده و احتمال دارد که مالکیت این باشگاه تغییر کند. توتی در پاسخ به این سؤال که اگر مالکیت باشگاه عوض شود، آیا او حاضر به باشگاه به رم خواهد بود، اظهار داشت: من نمی‌دانم که آیا مالکان آمریکایی خواهند آمد یا نه. تردید دارم چون زمانی که کسی روی رم دست می‌گذارد، پیش بردن کارها در این باشگاه سخت می‌شود و من باید این موضوع را باید مدنظر داشته باشم. با این حال من امیدوارم که به خاطر تمام هواداران رم، هر کسی که می‌آید با این تیم همه جام‌‌ها، اسکودتو و لیگ قهرمانان را ببرد.

رد پای توتی در استخدام رانیری توسط سامپدوریا

کاپیتان سابق تیم فوتبال رم می‌گوید در میان تمام مربیانی که زیر نظرشان کار کرده، رابطه‌اش با مارچلو لیپی در تیم ملی ایتالیا از همه بهتر بوده است. توتی درباره دو سالی که زیر نظر لیپی در تیم ملی ایتالیا کار کرد و با او قهرمان جام جهانی 2006 شد، گفت: تمام خاطراتی که من از دوران کاری‌ام با لیپی دارم، مثبت است. او نه تنها یک مربی فوق‌العاده، بلکه انسانی استثنایی است. لیپی برای ما مانند یک پدر بود. بعد از مصدومیتی که داشتم، او چیزهایی به من گفت که انگیزه و روحیه را به من برگرداند. صحبت‌هایی که او با من در زمین تمرینی تیم ملی انجام می‌داد و رابطه‌ای که من با او داشتم را با هیچ مربی دیگری تجربه نکردم. رابطه من و لیپی، فراتر از مسائل فوتبالی بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رم رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آقای جعفری منش، معلم پایه پنجم مدرسه شهید عبداللهی قم با بیان اینکه ۸ سال است که به شغل شریف معلمی مشغول است افزود: استفاده از روش‌های خلاقانه با محوریت بازی و همچنین تاکید بر پرورش یک شهروند و انسان وخوب در جامعه موارد مورد تاکید در امر آموزش است.

وی همچنین برقراری یا رابطه دوستانه بر پایه اخلاق را سر لوحه رابطه خود با دانش آموزان قرار داده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • گل تماشایی فرانچسکو توتی به یوونتوس / فیلم
  • چیرو ایموبیله به رکورد 250 گل و پاس گل در سری آ رسید
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی