Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‎آباد اظهارداشت: با تشییع پیکر پاک شهیدان خون جدیدی در کالبد جامعه دمیده می‌شود و روحیه با بصیرت، دشمن شناسی و انقلابی گری را در کشور زنده نگه می‌دارند.

او ادامه داد: گسترش اسلام ناب در جهان و اینکه آینده بشریت با محوریت اهل بیت خواهد بود پیام شهیدان مدافع حرم می‌باشد که با خون خود ثابت می‌کنندانقلاب همچنان بالنده و در حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خون شهیدان، شجره پرثمر انقلاب را آبیاری می‌کند افزود: بهبرکت خون شهدا وجمهوری اسلامی ایران پرچم اسلام در دنیا به اهتزاز درآمده است.

آیت الله میرعمادی گفت: مدافعان حرم ثابت کرده اند که ما ملت زنده‌ای هستیم و آنان نیز برای جلوگیری از تجاوز وهتک حرمت به بارگاه حضرت زینب (س) و حرم اهل بیت شهید شده اند.

پیکر شهید مدافع حرم اسماعیل غلامی یاراحمدی  روز شنبه با حضور پرشور مردم ولایتمدار در خرم‎آباد تشییع شد.

شهید اسماعیل غلامی یاراحمدی از شهدای مدافع حرم در سوریه به شهادت رسید که پیکر پاک وی روز گذشته وارد خرم آباد شد.

پیکر این شهید سرافراز و دلاور باحضور مسئولان، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و مردم ولایتمدار خرم آباد از پادگان امام حسین (ع) تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

لرستان بیش از ۶هزارو ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/م

شهیدان مدافع حرم نماد مظلومیت و شجاعت هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، با حضور اعضای بیت امام خمینی، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در قم برگزار شد.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسس حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح روز پنجسنبه پس از طی دوره ای بیماری در گذشت. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900226

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت