Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مردم ایران ثابت کردند با جان و دل در خدمت نظام اسلامی هستند. ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در مراسم پایانی اجتماع مردمی دفاع از اقتدار و امنیت کشور٬ اظهار داشت: آشوبگران و اراذل و اوباش حوادث اخیر همانند کف روی آب بوده که عمر آن کوتاه و توخالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خشونت‌ها و شدت عمل‌ اشرار فراتر از یک عمل اعتراضی ساده بود‌مردم قزوین ‌اغتشاشگران را همراهی نکردند / ملت ایران دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر‌نخواهند داشت‌حضور دادستان کل در زندان فشافویه و دیدار با بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر

وی افزود: کسانی که در مسیر خدا گام برمی‌دارند٬ پیروز میدان هستند و کسانی که مخالف انصار خدا حرکت می‌کنند همانند کف روی آب هستند که دوام ندارند و در انتها شکست خورده لقب می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی تصریح کرد: جبهه حق٬ راه ایمان و راه خدا را بنده بودن است. همواره دین اسلام به وسیله انسان‌های فاجر و اوباش تحریف شده است.

امام جمعه بجنورد گفت: دشمنان نادان باعث می‌شوند این مردم با وجود هوای سرد و سختی بیایند و ثابت کنند که علی‌رغم سختی و انتقاد و اعتراض به جا، اما انقلاب و نظام را ناموس خود می‌دانند٬ لذا این جبهه حق می‌ماند ولی کف روی آب خواهد رفت چراکه این انقلاب از خون شهدا سرچشمه گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام با این گونه اقدامات تنها کار خود را سخت تر می‌کنند٬ خاطرنشان کرد: خدا راشکر که درخت نظام روز به روز تنومندتر و باشکوه تر می‌شود و خواهد شد. این انقلاب پشتوانه‌ای همچون مردم دارد که پا به پای نظام می‌آیند و از انقلاب حمایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در پایان گفت: در حوادث اخیر خراسان شمالی برگ زرینی را در تاریخ خود مشاهده کرد چراکه هیچ گونه ناامنی در استان رخ نداد لذا باید این وحدت و اتحاد را قدر شمرد. همچنین مسئولان استان باید کاری کنند که صبر و متانت مردم گرفته نشود و با نظارت و تداوم آن طراوت مردم را چندین برابر کنند.

انتهای پیام/312/ش

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد