Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوه‌های سر به فلک کشیده ییلاقات ماسال زیبایی‌های پاییز را با رنگ‌های مختلف به تصویر کشیده است.

خبرگزاری شبستان- ماسال،مائده فلاحتکارضیابری: پاییز همیشه فصل عاشقان بوده و است، پاییز که می‌آید برگ‌های زرد و نارنجی‌اش را با خود می‌آورد و با رنگ‌های زیبایش گرمی احساسات را در روزهای سرد پاییز قوت می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بدون تردید دیدن درختان رنگارنگ که جنگل را به‌مانند یک تابلوی زیبای نقاشی از فصل پاییز کرده، لذت فراوانی را به همراه دارد، کوه‌های سر به فلک کشیده ییلاقات ماسال زیبایی‌های پاییز را با رنگ‌های مختلف به تصویر کشیده است، رنگ‌هایی که به زرد پررنگ، نارنجی سوخته و پررنگ و قرمز روشن و حتی بنفش در می‌آیند.

 

فصل پاییز جنگل‌ها و کوه‌های شمال را به رنگ‌های بی‌نظیری درمی‌آورد که حتما باید از آنها بازدید کرد، این جنگل‌ها، می‌توانند مقصد سفری یک روزه برای شما باشد، البته در دل این ییلاقات آبشاری زیبا قرار دارد که لذت سفر را دو چندان می‌کند.

 

 

همه زیبایی پاییز علاوه بر باران‌های زیبا، رنگ‌های فوق العاده جذاب آن است که جلوه ویژه‌ای به درختان و گیاهان می‌دهد، رنگ‌های زرد و نارنجی و قرمز در کنار هم منظره‌هایی می سازند که فقط دو یا سه ماه در سال می‌توان از جذابیتشان بهره برد.

 

پاییز فصلی است که طبیعت، خود را به هزار رنگ در می‌آورد تا بخشی از رقص قلم باشکوه نقاش طبیعت را بر روی بومی به بلندای گیتی نظاره گر باشیم.

 

امروز که پاییز هزار رنگ، به ماه آخر خود رسیده است، مقصد‌ فوق‌العاده‌ای برای عکاسی در طبیعت پاییزی ایران زیبا معرفی می‌کنیم، جایی که شاید باورش کمی سخت باشد که در برابر دیده‌گان شما تابلوی نقاشی قرار دارد یا فضایی واقعی.

 

 

ییلاقات شهرستان ماسال یکی از بکرترین مناطق کشورمان است که مقصد بسیاری از گردشگران در فصل پاییز است با چند تن از مسافران که در حال ثبت خاطرات خود در این منطقه بودند مصاحبه‌ای انجام داده‌ایم که به آن می‌پردازیم.

 

*چهره هزار رنگ طبیعت در ییلاقات ماسال

«رویا زارع» اظهار کرد: پاییز فصلی است که‌ به نسبت سایر فصول، خلوت‌تر و سفر ارزان‌تر بوده و با ازدحام جمعیتی که در بهار و تابستان به واسطه تعطیلات رسمی روبرو هستیم،‌ مواجه نخواهیم بود.

 

این مسافر شیرازی با بیان اینکه سفر در بهار و تابستان به منطقه ییلاق ماسال شاید زیبا باشد اما چشم‌ها فقط یک رنگ را به نظاره می‌نشینند آن هم سبز، افزود: وقتی فصل پاییز را برای سفر به این منطقه انتخاب می‌کنیم تنها دلیلش چهره هزار رنگ طبیعت آن است.

 

 

وی با بیان اینکه کوه‌ها و جنگل‌های این منطقه همچون تابلوی نقاشی پا به پای آدم می‌آیند و تمامی ندارند، گفت: اینجا معجزه خداوند را با چشمان خود می‌توانیم ببینیم.

 

زارع با بیان اینکه شاید مردمان خونگرم و غیور گیلان تاکنون به این مناطق سفر نکرده باشند، تصریح کرد: به همه هموطنانم توصیه می‌کنم یک بار هم که شده در فصل پاییز به ییلاقات ماسال بیایند و از این همه زیبایی بهره‌مند شوند.

 

* ماسال از مقصدهای بکر طبیعت‌گردی ایران است

«مهدیه جلالی» با اشاره به زیبایی‌های رنگارنگ طبیعت ماسال، خاطرنشان کرد: جنگل و کوه‌های ماسال همواره خاطره انگیزترین مناظر را برای عکس‌برداری در اختیار عاشقان سلفی‌باز و معتادان اینستاگرام می‌گذارد.

 

 

این مسافر تهرانی با بیان اینکه اولین بار است به ماسال سفر می‌کند، اظهار کرد: به قدری محو تماشای این کوه‌ها و درختان رنگارنگ شده‌ام که همه مشغله‌های ذهنی خود را فراموش کرده‌ام.

 

وی با بیان اینکه جمع شدن این همه زیبایی در یک‌جا واقعا شگفت‌انگیز است، افزود: به جرات می‌توانم بگویم این منطقه یکی از مقصدهای بکر طبیعت‌گردی ایران به شمار می‌رود.

 

گفتنی است، برای عاشقان پاییزگردی در ایران، جاده شالما به اولسبلنگاه ماسال، یکی از رویایی‌ترین نقاط ایران زمین است که می‌توان پاییز هزار رنگ را به تماشا نشست و گوشه‌هایی از جلوه‌های ایران بکر را مشاهده کرد.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته بسیج نماز جمعه راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل محکومیت آشوبگران افزایش قیمت بنزین کتاب اصفهان برگ های پاییزی ییلاقات ماسال پاییز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست

یک متخصص طب سنتی درباره طراوت و شادابی پوست صحبت کرد و گفت: اگر پوست رطوبت غریزی مناسبی داشته باشد، شفاف و باطراوت به نظر می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بکرترین دریاچه لرستان در دل طبیعت (فیلم)
  • شیرجه در سرسبزی طبیعت با سفر به این مکان‌ها
  • چشم طبیعت، نمایشگاهی با الهام از زیبایی‌های طبیعت
  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • تصاویر | طبیعت زیبا و بهاری هورامان
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست (فیلم)
  • اصول درمانی طب سنتی برای زیبایی پوست
  • رقص خون در گلوی پاییز؛ روایتی متفاوت از همسر شهید جاویدالاثر «رسول هوشیاری»
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان