Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم قزوین در راهپیمایی «میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت» پرشور حاضر شده و با حضور همیشگی خود در صحنه بار دیگر حمایت خود از انقلاب و نظام را نشان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ راهپیمایی مردم قزوین صبح امروز(شنبه) از میدان میرعماد به سمت سبزه میدان آغاز شد. مردم قزوین با حضور همیشگی خود در صحنه بار دیگر حمایت خود از انقلاب و نظام را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این مراسم که ساعت 9:30 صبح با محوریت " میثاق با ولایت، حمایت از اقتدار و امنیت" آغاز شد، اقشار مختلف مردم حضور داشتند.     «ما همه با هم هستیم، مطیع رهبر هستیم»، «مرگ بر آل سعود خائن»، «رهبر ما رهبر بی‌نظیر است، دشمن ما در برابر او حقیر است»، «سفارش همیشگی رهبر،  ادای حق ملت دلاور»، «راه نجات کشور پیروی از ولایت»، «ما عاشق ولایتیم آماده شهادتیم»، «حضور ملت ما حمایت از رهبری است»، «آمریکا، اسرائیل، خطوط قرمز ماست»، «اگرچه خسته‌ایم از گرانی، آماده ایم برای جانفشانی»، «ماهمه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم» از جمله شعارهای مردم در این راهپیمایی بود.   برای اینکه با مردم حاضر در راهپیمایی و نظرات آنها اشنا شویم، به میانشان رفته و سوالاتی را از آنها پرسیدیم. خانم میانسالی درباره‌ی دلیل شرکت خود در راهپیمایی می‌گوید: امروز ما به عنوان وظیفه‌ی دینی خود و برای دفاع از انقلاب در این راهپیمایی شرکت کردیم؛ همچنین آمده‌ایم تا شعار "لبیک یا خامنه‌ای" سر دهیم.   وی ادامه می‌دهد: باید با شرکت در چنین راهپیمایی‌هایی همراهی خود را با انقلاب و نظام نشان دهیم.         اما در این شرایط مسئولین چه وظیفه‌ای دارند؟ یکی دیگر از همشهریان قزوینی در پاسخ به این سوال می‌گوید: مسئولین باید در این شرایط به وظایف و قول‌هایی که داده‌اند؛ عمل کنند.   وی تاکید می‌کند: مهم‌ترین موضوع برای ما حفظ دینمان است، اقتصاد در اولویت بعدی اهمیت قرار دارد؛ بنابراین هیچگاه نمی‌پذیریم که به دلیل مشکلات اقتصادی دینمان به خطر بیفتد.     یکی دیگر از افراد حاضر در راهپیمایی عنوان می‌کند: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید پاسخگوی آنها باشیم؛ شهدا جانشان را کف دستشان گرفته و در راه دین، امنیت و آسایش ما جان خود را فدا کردند، ما هم اگر امکان حضور در دفاع را نداریم، باید با حضور در این راهپیمایی‌ها حمایت خود از نظام و رهبری را اعلام کنیم.   در ادامه ی مسیر به سه دختر دانشجو می‌رسیم و برای صحبت با آنها توقف می‌کنیم.   از آنها درباره‌ی دلایل حضورشان در راهپیمایی سوال می‌کنم؛ یکی از آنها اینگونه پاسخ می‌دهد:هماهنطور که رهبرمان فرموده‌اند، باید از تصمیم سران قوا حمایت کنیم و موضع ما همان موضع رهبری است.       وی اضافه می‌کند: اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاد، اموال عمومی را از بین برده و وضعیت را بدتر کرد؛ این اغتشاشات را راه را برای سوء استفاده دشمنان باز کرد و باعث دخالت آنها شد؛ ما تا اخرین نفس در برابر آشوبگران می‌ایستیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع، حضرت امام جعفر صادق(ع) پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس "حاج محمد رنج نوش" بعد از ۳۸ سال شناسایی و در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان تشییع و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

شهید محمد رنج نوش در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده که با آزمایش دی ان‌ای پیکر مطهر وی شناسایی و به خانواده ایشان اعلام شد.

لازم به یادآوری است، شهید «حاج محمد رنج نوش» در اول فروردین ۱۳۴۰ در شهرستان کبودرآهنگ متولد شد و سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو فرزند پسر شد.

وی که از سوی بسیج در جبهه حضور یافته بود در دوازدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید و در تفحص منطقه شلمچه بقایای پیکرش به دست آمد که با آزمایش دی ان‌ای هویتش مشخص شد.

استان همدان هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و نزدیک به هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902699

دیگر خبرها

  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است