Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعتبارات هم اکنون تایید شده و قرار است که در لایحه بودجه سال ۹۹ قرار گیرد.

یدالله ملکی با بیان اینکه چنین اعتباری تکمیل سدها را سرعت می‌بخشد، اظهار داشت: سد نهب در شهرستان تاکستان و سد بالاخانلو در شهرستان بویین زهرا به ترتیب با ۹۳ و ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی هم اکنون به علت نبود اعتبارات نیمه کاره مانده‌اند که با تزریق چنین چنین اعتباری تکمیل و بهره‌برداری هرچه سریع اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای هر سد نیمه کاره اشاره کرد و گفت: مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای دریافت این اعتبارات تلاش کرده و در خصوص توسعه آبرسانی دشت قزوین مساعدت کنند.

ملکی همچنین گفت: این سدها با هدف تامین آب شرب برای ۱۹ شهر و ۲۳۰ روستا در نظر گرفته شده و علاوه  بر آن با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد بهبود مصارف آبی در ۷۹ هکتار از اراضی کشاورزی دشت قزوین خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: قرار است تا سال ۱۴۲۵ منابع آبی استان از ۱۱۰ میلیون متر مکعب به ۱۵۴ میلیون مترمکعب افزایش یابد که در این رابطه باید مدیریت صحیحی روی منابع آبی انجام شود.

سد بتنی بالاخانلو در بین رشته کوه‌های رامند بویین زهرا از سال ۹۱ و سد رسی نهب در ۳۶ کیلومتری جنوب غربی تاکستان از سال ۸۸ شروع شده و به علت کمبود اعتبارات مالی نیمه کاره مانده است.

برچسب‌ها تاکستان استان قزوین شرکت آب منطقه ای سدسازی بویین زهرا بودجه ۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تاکستان استان قزوین شرکت آب منطقه ای سدسازی بویین زهرا بودجه ۹۹ تاکستان استان قزوین شرکت آب منطقه ای سدسازی بویین زهرا بودجه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد صدرا با شرکت بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین‌زهرا برگزار مورد بازدید جمعی از مسئولان دانشگاهی، شهرستانی و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی قرار گرفت.

دستاورد‌های علمی حاصل از این رویداد شامل تحقق منویات امامان انقلاب و شعار سال، ارتباط دانشگاه و صنعت، فرصت‌های شغلی و کسب‌وکار برای دانشجویان، استفاده از ظرفیت علمی استادان در برای حل مسائل صنعت، هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و علمی شهرستان، شناساندن ظرفیت‌های منطقه و استان به جامعه در راستای بیان دستاورد‌ها و پیشرفت‌های نظام، کشف استعداد‌ها و ظرفیت‌ها در این رویداد‌ها و بهره‌مندی دانشگاه و صنعت و زمینه جذب نیروی انسانی به شرکت‌ها و حل مشکلات اشتغال و به تبع آن ازدواج و کاهش مشکلات بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد/ احتمال افزایش خروجی سد دز