Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین/ «محمدمهدی گندمی» معاون فنی و عمران شهرداری منطقه۱۹ با اشاره به مناسب سازی فضاهای شهری به منظور تسهیل در رفت و آمد افراد کم توان از جمله کهنسالان، کودکان، نابینایان و معلولان گفت: «در این راستا سرویس های بهداشتی بوستان ۲۲بهمن به زنگ هشدار ویژه معلولان مجهز شد. »

وی افزود: «این زنگ ها در ارتفاع ۱۲۰سانتی متری به منظور استفاده افراد کم توان در مواقع اضطراری نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تمامی پروژه های مناسب سازی از جمله سرویس های بهداشتی در بوستان ها و ساختمان های عمومی به زنگ هشدار مجهز می شود. »

معاون شهردار منطقه در ادامه از تکمیل فعالیت های مناسب سازی بوستان ۲۲بهمن به عنوان یکی از بوستان های پایلوت در سال۹۸ خبر داد و گفت: «مناسب سازی معابر اطراف بوستان، رفع اختلاف سطوح، ایجاد مسیر هدایت کفپوش نابینایان در معابر بوستان، نصب تجهیزات ورزشی معلولان، نصب وسایل بازی کودکان معلول، احداث محل پارک خودرو معلولان در معابر منتهی به بوستان و مناسب سازی سرویس های بهداشتی از جمله این فعالیت هاست. »

به گفته وی، اقدامات عمرانی در معابر پایلوت از جمله خیابان شهرداری جنوبی (حدفاصل خیابان قناری تا بلوار شقایق)، بلوار شقایق (حد فاصل خیابان شهرداری تا خیابان صمدی) و بلوار شکوفه (حد فاصل خیابان شهید زلفی تا خیابان شهید مطهری) با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصد تکمیل شده و سرای محله شهید کاظمی و ساختمان شهرداری ناحیه۵ نیز به طور کامل مناسب سازی شده و آماده بهره برداری در روز جهانی معلول (۱۲ آذر) است.

کد خبر 464820 برچسب‌ها معلول و معلولیت مجله سرویس بهداشتی بوستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: معلول و معلولیت بوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست

محمودرضا یوسفی معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار کرد: پیرو انتشار خبری مبنی بر اجرای عملیات جمع آوری نخاله از سطح شهر آبادان در مورخ ۲۹ فروردین که در متن خبر آمده بود ۵ هزار سرویس نخاله از ابتدای سال از سطح شهر جمع آوری گردیده، دارای اشتباه نگارشی بود و سهوا این اتفاق رقم خورده است.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان، افزود: این تعداد سرویس نخاله طی بازه زمانی یکساله از ابتدای سال گذشته (۱۴۰۲) تاکنون از سطح شهر آبادان جمع آوری گردیده است و به اشتباه در خبر قبلی سال جاری ذکر شده بود که اصلاح می‌گردد.

وی بیان کرد: نیروهای خدوم این معاونت به همراه نیروهای سازمان مدیریت پسماند با استفاده از ماشین آلات شهرداری طی ۶ ماه گذشته با توجه به اجرای طرح ضربتی نخاله برداری، بالغ بر ۲ هزار سرویس نخاله را جمع آوری کرده‌اند که در مجموع این آمار به ۵ هزار سرویس نخاله رسیده است.

یوسفی، به محل دپوی نخاله‌های شهری نیز اشاره کرد و اذعان داشت: بخشی از این نخاله‌های جمع آوری شده در مسیر جاده علی بن ابی طالب (ع) محل دپوی نخاله‌ها و زباله‌ها جهت دفن پسماندها و بخشی دیگر در محل های دپو سطح شهر، زمین‌های آبگیر و مشخص شده توسط مناطق سه‌گانه و همچنین طبق خواست شهروندان با توجه به آدرس‌های درخواستی تخلیه می‌شوند.

وی ادامه داد: همانگونه که در خبر قبل هم اشاره شده این عملیات با استفاده از نیروها، دستگاه‌ها و ماشین آلات شهرداری آبادان از جمله چهار دستگاه لودر، ۱۰ دستگاه کمپرسی، هشت دستگاه خاور و... اجرایی گردیده است.

خبرنگار: رانیا مرشدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227992 برچسب‌ها ایسکانیوز استان خوزستان

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • شدت باران در استان یزد و آبگرفتگی معابر شهر یزد+عکس
  • بارش باران سیل آسا در یزد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست