Web Analytics Made Easy - Statcounter

جودوکار سابق و پناهنده شده ایران در اولین حضور خود در یک رویداد رسمی با پرچم فدراسیون جهانی، با شکست برابر حریفی از ژاپن از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در جریان رقابت‌های جودوی گرنداسلم ژاپن، سعید ملایی جودوکار سابق ایران و دارنده مدال طلای جهان که برای نخستین بار زیر پرچم فدراسیون جهانی در یک رویداد بین المللی حاضر شده، با شکست برابر حریفی از کشور میزبان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی در دور نخست برابر امانوئل لوچنتی از آرژانتین در مدت زمان ۲ دقیقه و ۵۳ ثانیه با ضربه فنی به برتری رسید. وی در ادامه نیز لی سونگ هو از کره‌جنوبی را ضربه فنی کرد، اما در سومین مبارزه مقابل فوجی‌وارا دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۸ از ژاپن ضربه فنی شد و به گروه بازنده‌ها رفت. ملایی در گروه بازنده‌ها نیز مقابل فران دی ویت از هلند ضربه فنی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 رده بندی فیفا هفته بسیج یارانه حمایتی قرارداد مارک ویلموتس پالرمو اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی سعید ملایی جودو شکست پناهنده تابناک ورزشی قیمت بنزین اعتراضات آبان 98 رده بندی فیفا هفته بسیج یارانه حمایتی قرارداد مارک ویلموتس پالرمو اخذ الکترونیکی عوارض آزادراهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۵۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

کد خبر 6088558 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • یورو رکورد زد