Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@16:04:21 GMT

زمان اعلام نتیجه آزمون استخدامی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۵۳۴۶

زمان اعلام نتیجه آزمون استخدامی اعلام شد

رویداد۲۴ دکتر حسین توکلی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور برای ۵۲۱ هزار و ۹۷۳ داوطلب صبح روز پنج شنبه ۳۰ آبان ماه جاری در دو نوبت صبح وعصر در ۱۸۰ شهر و ۲۷۵ حوزه امتحانی برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد ۵۲۱ هزار و ۹۷۳ داوطلب برای ۲۲ دستگاه اجرایی کشور از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، سازمان امور عشایری ایران، سازمان زندان‌ها، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ثبت احوال کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، مرکز آمار ایران، سازمان نقشه برداری کشور، مرکز آموزش مدیریت دولتی، وزارت علوم، شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آبی ایران، سازمان اداری و استخدامی کشور، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان امور اراضی کشور، شرکت مهندسی آب و فاضلاب و مادر تخصصی سازمان دامپزشکی کشور شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: از تعداد شرکت کنندگان هفتمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه‌های اجرایی کشور، تعداد ۳۲۰ هزار و ۱۴ داوطلب زن و مابقی مرد هستند.

توکلی گفت: نتیجه اولیه هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور تا دهم دی ماه جاری از طریق سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، آزمون استخدامی ، نتایج آزمون استخدامی ، آزمون استخدامی دولت سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آزمون استخدامی نتایج آزمون استخدامی آزمون استخدامی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت: در فراخوان جدید جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی علاوه بر ۱۸ دستگاهی که در فراخوان قبلی مشارکت داشتند، ۱۵ دستگاه دیگر پای کار خواهند آمد و در مجموع جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، یاسین کیخا با اشاره به ذکر آماری در خصوص جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: طبق مصوبه هیأت وزیران در سال ۱۴۰۰ تاکنون ۳ فراخوان جذب از سوی بنیاد ملی نخبگان اعلام شده است. فراخوان اول و دوم در سال ۱۴۰۱ اعلام شدند که حدود ۷ هزار نفر ثبت نام کردند.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان افزود: بعد از بررسی پرونده‌ها، ارزیابی و معرفی به کانون‌های ارزیابی در سال ۱۴۰۲ به صورت تدریجی انجام شد و در نهایت پرونده ۱۳۷۰ نفر در مجموع تأیید شد. در حال حاضر بیش از هزار نفر تعیین تکلیف و به دستگاه‌های اجرایی معرفی شدند و برای تعدادی هم کد استخدامی صادر شده است.

کیخا در ادامه خاطرنشان کرد: بهمن ماه سال ۱۴۰۲ فراخوان سوم بنیاد ملی نخبگان با حدود ۳ هزار و ۲۱ کدشغل از ۱۸ دستگاه اجرایی اعلام شد که ۲۵ هزار نفر موفق به ثبت نام و تأیید نهایی پرونده خود شدند.

وی به نسبت جنسیتی متقاضیان جذب در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: در فراخوان اول و دوم حدود ۶۰ درصداز متقاضیان آقا و حدود ۴۰ درصد خانم بودند، ولی در فراخوان سوم نسبت جنسیتی متقاضیان برعکس شد،به طوری که حدود ۶۰ درصد متقاضیان خانم و ۴۰ درصد آقا هستند.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: در فراخوان اول و دوم میانگین سنی خانم‌ها ۳۵ سال و آقایان ۳۳ سال بود و بیشترین متقاضیان فارغ‌التحصیلان دکتری تخصصی و از استان تهران بودند.

کیخا ضمن اعلام اینکه در فراخوان اول و دوم وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی در بحث جذب نهایی نخبگان معرفی شده نسبت به سایر دستگاه‌ها موفق‌تر عمل کردند، تصریح کرد: بیشترین ظرفیت جذب و کدشغل‌ها در فراخوان سوم مربوط به وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو وزارت دفاع است. به طور مثال وزارت آموزش و پرورش در فراخوان سوم حدود ۸۰۰ کدشغل اعلام کرده است که نسبت به سایر دستگاه‌ها معنادارتر است.

وی همچنین با اشاره به ذکر آماری در خصوص بیشترین درخواست‌ها نسبت به کدشغل‌های اعلام شده، گفت: به طور مثال سازمان استاندارد ایران فقط ۴ کدشغل اعلام کرده است، ولی مابه ازای هر کدشغل سازمان ۱۳۸ نفر انتخاب اولویت داشتند. بیشترین نسبت انتخاب افراد ما به ازای کدشغل مربوط به سازمان استاندارد ایران و وزارت نفت است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اعلام اینکه در حال برنامه‌یزی هستیم که فراخوان چهارم جذب را بزودی و در مناسب‌ترین زمان اعلام کنیم، گفت: قرار است در این فراخوان علاوه بر ۱۸ دستگاهی که در فراخوان قبلی مشارکت داشتند، ۱۵ دستگاه دیگر پای کار بیایند و در مجموع جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • برگزاری آزمون سمپاد مهارتی در ۱۱ استان کشور
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش