Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد سابق یک دختر که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده بود ، دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان ایلام با بیان اینکه نامزد سابق عامل انتشار تصاویر خصوصی از آب در آمد، به شهروندان هشدار داد: انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی زمینه را برای سوء استفاده افراد فرصت طلب فراهم می‌کند.

---

 سرهنگ "علی جمالی" رئیس پلیس فتا ایلام در این خصوص گفت: با مراجعه یکی از شهروندان خانم به این پلیس و طرح شکایت با این موضوع که تصاویر خصوصی و خانوادگی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر شده است، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پس از اخذ اظهارات شاکی و جمع آوری مستندات لازم، شناسایی عامل یا عاملین احتمالی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت، بیان داشت : با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم که خانمی جوان بود شناسایی و دستگیر و پس از مواجهه با مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده عنوان کرد: چند سال پیش قصد ازدواج با مردی داشتم و به دلایلی وصلت ما انجام نشد، اخیراً وقتی متوجه شدم که نامزد سابق من قصد ازدواج مجدد با دختر دیگری دارد، به همین خاطر تلاش کردم از نامزد جدیدش انتقام بگیرم و برای تخریب و برهم زدن مراسم و زندگی ایشان، به تصاویر خصوصی و خانوادگی نامزد جدید وی دسترسی پیدا کردم و با ایجاد صفحه‌ای ناشناس در اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر وی نمودم.

این مقام مسئول در ادامه از تحویل متهم به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش خبر داد و به کاربران توصیه کرد: در حفظ و نگهداری تصاویر خصوصی و خانوادگی خود دقت کنند و آگاه باشند که انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی زمینه را برای سوء استفاده افراد فرصت طلب فراهم می‌کند.

سرهنگ جمالی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده جرایم مشابه یا سایر جرایم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی به همکاران ما اطلاع دهند./ پلیس فتا

بیشتر بخوانید /دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای سایبری

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی در این خصوص اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمین، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی ادامه داد: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از کسب خبر، مأمورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی افزود: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده‌اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضائی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 6089536

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد