Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،معاونت سیمای مرکز در ویژه برنامه " شجره طیبه" که در ۷ برنامه ۲۵ دقیقه‌ای تولید شده، یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان پیشکسوت هشت سال دفاع‌مقدس را گرامی داشته و به معرفی نسل حاضر بسیج و فعالان علمی و نخبگان بسیجی می‌پردازد.   مصاحبه با اقشارمختلف بسیج، گزارش فعالیت‌های بسیج در شهرستان‌ها، کلام امام و رهبری با موضوع فرهنگ بسیج، حضور شاعران بسیجی در برنامه، معرفی کتب مرتبط با بسیج و مصاحبه با فعالان بسیج، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آیتم‌های مختلف این برنامه می‌باشد.
جنگ شبانه شبکه اشراق با عنوان گجه لر هم به مناسبت آغاز هفته بسیج به شکل ویژه به از تاریخ ۳۰ آبان به مدت یک هفته از ساعت ۲۰:۴۵ تا ۲۲ به صورت ویژه به این مناسبت می‌پردازد.
گفتگوی صمیمانه با بسیجیان فعال در حوزه‌های علمی و فرهنگی، سرود‌ها و وله‌های مرتبط با فرهنگ بسیج، مصاحبه مردمی، بسیج و رونق تولید و. از آیتم‌های این برنامه است.
سایر برنامه‌های زنده وتولیدی سیما هم به فراخور موضوع به دو مناسبت مهم خواهند پرداخت.
همچنین تامین و پخش سیما هم ۷ فیلم بلند سینمایی با موضوع بسیج، مستند سازندگی بسیج، بیانات رهبر معظم انقلاب در قالب برنامه امین امت و پخش سرود و نماهنگ را تقدیم بینندگان شبکه اشراق خواهد کرد.
معاونت صدا هم به مدت یک هفته با ویژه برنامه تلفیقی «عشق مدرسه سی» با شنوندگان رادیو زنجان همراه خواهد بود.
این ویژه برنامه هر روز از ساعت ۱۸ الی ۱۹ بصورت زنده، با تشریح فعالیت‌های علمی، فرهنگی و جهادی بسیج، بسیج و رونق تولید ملی، گزارش مردمی و اعلام برنامه‌های هفته بسیج توسط معاونت فرهنگی سپاه همراه شنوندگان خواهد بود.
برنامه مدرسه عشق هم از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه ۴ آذرماه بمدت ۳۰ دقیقه به بررسی فلسفه تشکیل نهاد بسیج و برکات آن در تاریخ انقلاب می‌پردازد.
سایر یرنامه‌های رادیو زنجان مانند سلام زنجان، خانواده، جوان، بیزم ایوان، نمایش‌های ویژه و ... با موضوع بسیج و هفته وحدت شنوندگان را همراهی خواهندکرد.
معاونت اطلاعات و اخبار مرکز در قالب ۲ گزارش ویژه خبری، ۲ گفتگوی خبری زنده، پوشش ۶۰ رویداد هفته بسیج در تمام نقاط استان، پوشش خبری رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان‌های خدابنده و طارم، پوشش خبری گلباران مزار شهدای استان و ۵۰ خبر ارسالی به خبرگزاری صداو سیما، رویداد‌های خبری هفته بسیج را منعکس خواهد نمود.   معاونت فضای مجازی مرکز نیز در کنار سایر معاونت‌های تولیدی با تولید ۷ ویدئوی کوتاه با موضوع بسیج، ۲ مورد پوستر، اینفوگرافیک و ۱۰ مورد نماهنگ به استقبال هفته بسیج خواهد رفت.   انتهای پیام/ن     پخش ویژه برنامه های هفته بسیج از شبکه اشراق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته زمین پاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این هفته ویژه برنامه‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این ویژه برنامه‌ها به ارتقای سواد محیط زیستی کودکان و نوجوانان کشورمان کمک می کند. 

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • هفته زمین پاک
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم