Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رضا نظری مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه گفت : اکنون کرمانشاه به ایستگاه‌های پروازی استان‌های ایلام، همدان، کردستان و لرستان خدمات‌دهی می‌کند.

او با اشاره به مرکز خدمات‌دهی ایران ایر در کرمانشاه گفت : اکنون ایران ایر با توجه به راه اندازی مرکز قدرتمند خدمات‌دهی به هواپیما‌ها می‌تواند به انواع هواپیما در فرودگاه شهید اشرفی خدمات‌دهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری به نقش این شرکت در خدمات‌دهی به زلزله زدگان گفت: در ایام زلزله به تمام هواپیما‌هایی که به منظور امدادرسانی به کرمانشاه می‌آمدند خدمات رسانی کردیم و توانستیم یک پل هوایی بین کرمانشاه و مرکز کشور برقرار کنیم.

او به خدمات‌دهی ایران ایر به زائران اربعین حسینی نیز اشاره کرد و افزود: به منظور تسهیل در جابجایی زائران اربعین حسینی پس از هماهنگی با استانداری کرمانشاه برای نخستین بار ۲ خط پروازی از فرودگاه‌های کرمانشاه و ایلام به شهر نجف عراق ایجاد شد.

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه افزود: به منظور انجام این پرواز‌ها ۲ فروند هواپیمای «ای تی آر» مدرن در فرودگاه کرمانشاه مستقر شد و به منظور جلوگیری از تاخیر در پرواز‌ها تمام عوامل پروازی نیز در فرودگاه شهید اشرفی استقرار پیدا کردند.

نظری با بیان اینکه در ایام اربعین ۱۰۴ پرواز از فرودگاه کرمانشاه و ۲۴ پرواز از فرودگاه ایلام به نجف و برعکس انجام شد، گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌های این پرواز‌ها شرکت ایران ایر عاملیت فروش بلیط‌های این پرواز‌ها را برعهده گرفت.

 نظری،گفت: روزانه چهار پرواز از فرودگاه کرمانشاه به سمت نجف و برعکس انجام می‌شد که هر پرواز بیش از ۶۰ نفر را جابجا می‌کرد.

او افزود: انجام این پرواز‌ها آزمایش مناسبی به منظور برقراری همیشگی پرواز‌های کرمانشاه به نجف اشرف بود و امیدواریم این پرواز‌ها به صورت دائمی ایجاد شود.

 

 

انتهای پیام/د

به ایستگاه‌های پروازی استان‌های مختلف خدمات‌دهی می‌کنیم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • پرواز تهران - خرم‌آباد به فرودگاه مهرآباد بازگشت
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!