Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال ایران از سرمربی تیم ملی فوتبال کشورش بی خبر است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، با وجود اینکه چند روز گذشته یکی از اعضای فدراسیون فوتبال ایران خبر از برگزاری جلسه فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس داده بود، یک رسانه انگلیسی نسبت به خبر ادامه حضور ویلموتس در ایران واکنش نشان داد و عنوان کرد فدراسیون فوتبال ایران هنوز تماسی با این سرمربی برقرار نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دقیقا بعد از ۲ شکست پیاپی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین و عراق، مارک ویلموتس به کشور خود سفر کرده و هیچکس نمی‌داند این سرمربی بلژیکی چه زمانی را برای حضور در ایران انتخاب می‌کند. بر اساس ادعای این سایت خارجی همچنان اعضای فدراسیون فوتبال ایران در بی خبری مطلق از ویلموتس به سر می‌برند.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال هم از ترتیب یک بازی دوستانه برای تیم ملی عاجز مانده است و شرایط کمی سخت‌تر از گذشته برای این تیم دنبال می‌شود. تیم ملی در دیدار بعدی خود باید هفتم فروردین ماه میزبان هنگ کنگ در خانه باشد و اگر تن به شکست دهد صعود به جام جهانی برای یوز‌ها از دست می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها جهت اعمال رویه‌های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسؤول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آئین نامه‌های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6096589

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • تساوی بی اثر گل گهر و شسم آذر/خبری از گل نبود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش