Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رمضان شریف در حاشیه مراسم یادواره 166 شهید این شهرستان با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی و ملت غیور ایران به‌دنبال فرصت‌هایی هستند که انتقام ناکامی و شکست‌های خود را از استقامت و پیشرفت‌های ملت عزیزمان بگیرند.

اخبار سیاسی- سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه "ما همیشه منتظر رفتارهای خارج از قواعد مدنی از سوی دشمنان هستیم" افزود: از بدو انقلاب اسلامی تا امروز دشمنان ما تقریباً دشمنان ثابتی هستند که البته قدرت و جایگاه و تشکیلات لازم را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: پشت‌پرده این اغتشاشات اراذل‌واوباش بودند که اموال عمومی و حتی اموال مردم را غارت کردند و آتش زدند و پشت این ناآرامی‌ها سه جریان وجود داشت.

سردار شریف با اظهار اینکه یکی از این جریانات وابستگان به سلطنت‌طلبان و خاندان منحوس پهلوی بودند تصریح کرد: این خاندان منحوس همواره به‌دنبال انتقام گرفتن از ملت ایران هستند تا بتوانند با سرمایه‌ای که از ملت در دست داشتند علیه کشور اقدام کنند.

وی ادامه داد: خاندان منحوس پهلوی اموال زیادی را از ایران به غارت بردند و هر از چند گاهی با صرف هزینه‌  برای اراذل‌ و اوباش‌ها سعی می‌کنند در کشور شرارت و ناامنی ایجاد کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جریان دوم اغتشاشات را، سازمان مجاهدین خلق عنوان کرد و افزود: خیانت‌های مجاهدین در داخل کشور که بیش از 17 هزار نفر را برای ایجاد رعب و وحشت به شهادت رساندند قطعاً از یاد و خاطره این ملت فراموش نمی‌شود.

سردار شریف با بیان اینکه جنایات مجاهدین خلق و حمایت از صدام ملعون هرگز فراموش نمی‌شود اضافه کرد: طبق نظرسنجی‌های انجام‌شده در کشور این گروهک یکی از منفورترین گروهک‌های ثبت‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه رفتارهای وحشیانه مجاهدین خلق در کشتار مردم ایران و قرارگرفتن در ستون پنجم رژیم بعث در تاریخ این مرزوبوم ثبت شده است خاطرنشان کرد: آمریکا و اروپایی‌ها منافقین را در مقر اصلی در فرانسه و مقر فرعی در آلبانی پناه داده‌اند و بر کسی پوشیده نیست که در حوزه‌های نظامی نیز از آنان استفاده می‌کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جریان سوم اغتشاشات اخیر در کشور را آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای حاشیه دریای خزر و صهیونیست‌ها دانست و گفت: حتی در این جریانات خصوصاً سعودی‌ها و بعضاً اماراتی‌ها و سرویس‌های جاسوسی نیز به این اتفاقات کمک کردند تا بتوانند در کشور ایجاد ناامنی کنند.

سردار شریف با اشاره به اتفاقات ناخوشایند انتخابات سال 88 و بروز فتنه جدید در کشور اظهار داشت: پشت‌پرده فتنه 88 بعد از انتخابات سیاسی مشخص شد که پشتیبان اصلی آن جریان که از ریل عادی یک اعتراض مدنی خارج شد، سرویس‌های جاسوسی بود.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف سوخت یک روند اصلاح اقتصادی است افزود: متأسفانه گران شدن بنزین در کشور این تصور را ایجاد می‌کند که به‌محض گران شدن بنزین بقیه کالاها هم گران می‌شود که امیدواریم این طرح به‌نفع اقشار کم‌درآمد و به‌دنبال آن به عدالت اجتماعی نزدیک‌تر شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز اینکه "با وجود سروصدای زیاد این اتفاق خوشبختانه هیچ ناامنی در این مناطق شاهد نبودیم" گفت: بنا به گزارشات رسیده در کمتر از 100 شهر کشور حوادث کوچک و بزرگ اتفاق افتاد که به‌سرعت در 24 و 72 ساعت بعد به‌فضل الهی با تسلط و با بصیرت مردم و شهامت مسئولان امنیتی و نیروهای انتظامی و بسیجیان جمع شد.

سردار شریف با قدردانی از تلاش‌های نیروهای امنیتی و نظامی در جداسازی صف ضدانقلاب‌ها و اراذل‌واوباش با مردم عزیز ایران اسلامی بیان کرد: نیروهای امنیتی و نظامی با تجربه و هوشیاری، کمتر از 100 شهر را کنترل کردند و خوشبختانه برای نخستین  بار سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی و به‌ویژه اطلاعات سپاه موفق شدند لیدرها و سرشاخه‌های این اغتشاشات را دستگیر کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در شهرهای البرز، شیراز، تهران و خوزستان سرشاخه‌های کلیدی دستگیر شدند تصریح کرد: در این جریان علاوه بر این گروه‌ها متأسفانه شاهد برخی غارتگری‌ها بودیم که از فرصت پیش‌آمده استفاده کردند که قطعاً به‌موقع سراغ آن‌ها خواهیم رفت.

سردار شریف با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در باره حمایت از اقشار کم‌درآمد و عدم افزایش قیمت کالاها در کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم قیمت سایر کالاها افزایش پیدا نکند که در این راستا خوشبختانه دستگاه‌های نظارتی وارد عمل شده‌اند تا یک تجربه موفق دیگر را در راستای توسعه اقتصادی کشور شاهد باشیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه درباره آخرین وضعیت پرونده ادمین کانال آمد‌نیوز هم خاطرنشان کرد: در این پرونده مشخص شد که همکاری‌هایی از داخل و خارج از کشور با این شبکه معاند صورت گرفته که بخش عمده‌ای شناسایی و به‌مرور با همکاری دستگاه قضایی دستگیر می‌شوند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب بنزین سپاه پاسداران اغتشاشات سخنگوی سپاه آمدنیوز رمضان شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اجلاسیه شهدا و رزمندگان شهرستان باشت با تاکید بر اینکه با ظهور امام زمان (عج) همه عالم شیرینی حکومت اسلامی را خواهند چشید گفت: آنچه در روز عاشورا گذشت باعث شد تا هر مصیبتی برای ما قابل تحمل شود برای همین است غم از دست دادن فرزند برای مادران و پدران شهید قابل تحمل می شود. 
سردار فدوی افزود: شهدا به بالاترین مقام نزد خداوند رسیدند آنجا که ذهن انسان نمی‌توان گنجانده شود.
وی با بیان اینکه خداوند به شهدا اجازه شفاعت داده است عنوان کرد: در احادیث راجع به شهید و شهادت احادیث مختلفی مطرح شد این نشان از آن دارد که شهید در اسلام جایگاه خاصی دارد. 
جانشین فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با قدرت و عنایت پروردگان زخم‌ها برای شهید بسیار شیرین می‌شود، عنوان کرد: خداوند می‌فرماید من جانشین شما در خانواده شما هستم.
سردار فدوی با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت گفت: به واسطه این فرهنگ است که ایران اسلامی هر روز قدرتمند‌تر و موفق‌تر است و هر روز گسترش پیدا می‌کند. 
جانشین فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه بیش از ۹۲ کشور دنیا در جنگ غزه صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که سال‌ها پیش امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: این روز‌ها شاهد تظاهرات و ارائه سخنانی از نخبگان و مسئولان بسیاری از کشور‌های دنیا علیه اشغالگری رژیم صهیونستی و آمریکا هستیم.  سردار فدوی با بیان اینکه هر کسی در هر جایی که قرار دارد باید مطمئن شود به تکالیف خود عمل کرده است، اظهار داشت: خوشا به حال کسانی که در مسیر محرومیت زدایی، پیشرفت و رشد کشور جمهوری اسلامی گام برداشتند و تکلیف خود دانستند که به صورت جهادی در این راستا قدم بردارند.
وی گفت: چه افتخاری بالاتر از آن است که ملتی برای مبارزه با استکبار و ظلم برخیزد و تمام قد از مظلوم دفاع کند.  سردار فدوی افزود: امکانات مادی و دنیایی دشمن، همانند زمان دفاع مقدس قابل مقایسه با کشور ما نیست، ولی آن چیزی که همیشه ما را در برابر دشمن پیروز نگه داشته است نصرت و یاری خداوند و نظر ویژه شهدا و حضور همیشگی مردم بوده است. جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: ما نه تنها هیچ وقت و هیچ گونه از دشمن شکست نخورده‌ایم بلکه همیشه حرکتمان رو به جلو بوده و روز به روز به قدرت نظامی و معنوی خود افزوده ایم و این هم از نصرت و یاری خداوند بوده است. سردار فدوی با تاکید بر اینکه ما شاهد کاهش قدرت آمریکا در دنیا هستیم افزود: در سال 1401 شاهد خباثت های زیادی از سوی دشمنان بودیم ولی به یاری خدواند و همراهی همین مردم شکست خوردند.  وی ابراز داشت: دو حزب وجود دارد حزب خدا و حزب شیطان ، ما باید مواظب باشیم در حزب خدواند قرار گیریم چرا که این حزب خداوند است که همیشه پیروز است ، وزیر خزانه داری آمریکا می گوید« ما تا کنون نتوانستیم یک پیروزی در برابر جمهوری اسلامی ایران بدست بیاوریم .» و این نشان از آن دارد که جمهوری اسلامی ایران بر حق و در مسیر عدل خدواند است .  فدوی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور مداوم نبرد حق و باطل در جریان بوده است گفت: از ابتدای نهضت، به این انقلاب حمله شد ولی حتی یک پیروزی را دشمن ما نمی‌تواند نام ببرد که بر آن دست یافته باشد. وی افزود: وقتی انقلابی خدایی و بر اساس موازین اسلامی باشد اینچنین بارور می‌شود و شما مردم باشت سهم بزرگی در این پیروزی دارید . وی نقش مردم در استحکام نظام اسلامی را ستود و بیان کرد: سربلندی نظام در چهل و پنج سال گذشته بخاطر شما مردم است و بدانید که خداوند طرف حق است. جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جبهه استکبار متحد الشکل برعلیه ما دسیسه می‌کنند و در هیچ مقطعی این چنین دشمنی برعلیه ملتی ثبت نشده و خود این دشمنان به شکست اذعان دارند و در مسئله نظامی حتی یک تیر به سمت این کشور شلیک نکرده اند و این فقط و فقط بخاطر وعده الهی است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است که خداوند متعال به حزب الله وعده پیروزی نهایی را داده است. سردار فدوی با اشاره به جمعتی کم کهگیلویه و بویراحمد در زمان جنگ تحمیلی عنوان کرد : این استان با این جمعیت کم بیش دو هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و این پیام را می رساند که مردم این استان مردمی ولایتمدار هستند و با تمام توان پای انقلاب و آرمان های انقلاب بودند و هستند.  جانشین فرمانده سپاه کشور به جنگ غزه اشاره کرد و تاکید کرد: آمریکا همراه با غرب از روز اول، جنگ غزه را مدیریت  کردند و اگر آنها نبودند رژیم صهیونیستی هرگز این خطا را انجام نمی داد . غرب رژیم صهیونیستی را تامین کننده منافع خود در منطقه می داند به همین دلیل این رژیم غاصب را حمایت می کند به گونه ای که این رژیم جعلی به کنسولگری ایران حمله کرد و ما هم درسی تاریخی به آنها دادیم.  سردار فدوی گفت: امپراتوری رسانه ای غرب همه تلاش خود را به کار گرفت تا این حمله تاریخی را کمرنگ کند، ولی به لطف خدواند در این ماموریت هم ناکام ماندند و دنیا شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود. 

 

دیگر خبرها

  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • هفته تعلیم و تربیت فرصتی برای دستیابی به اهداف سپاه
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود