Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری روز شنبه در حاشیه راهپیمایی اقتدار و امنیت در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دست رد به سینه نامحرمان ،جدا شدن صفوف ملت از اغتشاش‌گران و اعلام حمایت از رهبر معظم انقلاب از پیام های مهم این راهپیمایی است.

وی همچنین بر لزوم‌ کنترل بازار برای کاهش دغدغه‌های مردم از افزایش قیمتها تاکید کرد و افزود: در جلسات مختلف با مسئولان استان بر کنترل قیمت اقلام مورد نیاز مردم تاکید شده و مسئولان این وعده را دادند که در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو خبرگان رهبری گفت: هیچ گاه راضی به سختی کشیدن مردم نیستیم و با جدیت مسائل و مشکلات مردم را دنبال می‌کنیم.

فتنه و فتنه گران جایگاهی در کشور ندارند

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان حجت الاسلام  عبدالرضا رستگار گفت: پیام ملت ایران دراین راهپیمایی باشکوه این است که انقلاب ماندگار است و ملت در تمامی صحنه ها حضور فعال دارند.

وی افزود: فتنه و فتنه گران جایگاهی در کشور ندارند و بی شک مردم با بصیرت و انقلابی ایران هیچگاه اجازه خودنمایی به این آشوب گران را نخواهند داد.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: مردم باوجود تمامی مشکلات ، تمام قد پای این انقلاب  ایستاده اند.

مردم بار دیگرپرچم انقلاب را به اهتزاز درآوردند

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگار ایرنا گفت: ۴۰ سال از انقلاب گذشته و تمام حرکت های انقلاب بر اساس حرکت های مردمی به پیروی از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده و امروز نیز بار دیگر مردم به میدان آمدند تا از این انقلاب مقابل توطئه های دشمن دفاع کنند.

سردار محمد علیپور افزود: استکبار یکی پس از دیگری توطئه های خود را به رهبری آمریکا و صهیونیسم جهانی برای آسیب رساندن به انقلاب پیاده می کند اما هربار با مشت محکم مردم ولایتمدار ایران اسلامی مواجه می شود.

وی تصریح کرد: اعتراضات مردم نسبت به شرایط ایجاد شده به حق بود اما دشمنان از این فضا سوء استفاده کرد و دست به تخریب اموال عمومی زدند.

وی بیان کرد: مردم با حضور خود در صحنه و سردادن شعارهای ضد استکباری پرچم انقلاب را بار دیگر به اهتزاز درآوردند و دشمن را نا امید کردند.

دشمنان انقلاب و نظام پس از ۴۰ سال باید سرعقل بیایند

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان سرهنگ پاسدارعبدالرضا حاجتی گفت: باید بوسه بر دستان مردم ولایتمدار خوزستان بزنیم که بار دیگر با حضور خود در صحنه توطئه های دشمن را خنثی کردند.

وی افزود: دشمنان انقلاب و نظام پس از ۴۰ سال باید سرعقل بیایند چرا که قوی ترین موج ها به پیکره این اقیانوس پیما برخورد کرد اما استوار ماند؛ دشمن اگر طریق فضای مجازی نیز عده ای را جذب می کند، این ها کف روی آب هستند و راه به جایی نخواهند برد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهار داشت: هرچه فشارهای دشمن بیشتر شود، مردم ایران سخت تر و حمایتشان از رهبر خود بیشتر می شود.

همدلی ، وحدت و ایستادگی بر آرمان‌های امام پیام راهپیمایی امنیت و اقتدار

سید محسن شفیعی مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان گفت: پیام امروز مردم در این راهپیمایی با شکوه همدلی ، وحدت ، ایستادگی بر آرمان های امام و دلبستگی به انقلاب اسلامی است.

مسئولان با تصمیمان مدبرانه وظایف خود را نسبت به مردم انجام دهند

همچنین حجت الاسلام میراحمد رضا حاجتی رییس مجمع عالی بسیج خوزستان گفت: مردم به رغم تمامی دغدغه ها ،مشکلات فراوان اقتصادی و تمامی کمبودها ، مسیر خود را از فتنه گران، آشوب گران و ضد انقلاب جدا کرده اند.

وی افزود: مردم وظیفه خود را نسبت به انقلاب انجام دادند و اکنون نیاز است مسئولان نیز وظایف خود را در رسیدگی به مشکلات انجام داده و تصمیمات مدبرانه ای برای کشور بگیرند.

مردم با اغتشاش ، شورش و اعتراضات غیر منطقی مخالفند

معاون استاندار خوزستان گفت: امروز نیز مانند سایر صحنه های انقلابی شاهد حضور پرشور مردم برای دفاع از اقتدار و امنیت این نظام اسلامی بودیم.

کیامرث حاجی زاده افزود: مردم با حضور خود در صحنه نشان دادند که با اغتشاش ، شورش و اعتراضات غیر منطقی مخالف هستند.

معاون استاندار خوزستان گفت: این حماسه‌های انقلابی پیامهای متعددی به خودفروختگان و اغتشاش گران دارد؛ ۴۰ سال است که دشمن از هر راهی برای آسیب رساندن به انقلاب استفاده می کند و هر بار نیز ناکام می ماند.

راهپیمایی بزرگ مردم اهواز در حمایت از اقتدار و امنیت کشور، شنبه، دوم آذرماه با حضور قشرهای مختلف مردم همیشه در صحنه این شهر، برگزار شد.

برچسب‌ها خوزستان آشوب اهواز راهپیمایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان آشوب اهواز راهپیمایی خوزستان آشوب اهواز راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه «دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری ۸ سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است»، اظهار کرد: قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را بر عهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد؛  سپس هیات رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیات رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیات رئیسه دائم نیز شامل ۷ نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

به گزارش ایسنا، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • مسئله‌گی حجاب؛ از بحران داخلی تا بشارت تمدنی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود