Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی سلیمی با اشاره به خدمات امداد و نجات در حوادث جوی (سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک از ۲۴ آبان ماه تا ساعت ۵صبح امروز شنبه ۲ آذرماه) گفت: ۲۱ استان آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کرمان، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، همدان، هرمزگان و یزد متاثر از سیل و آبگرفتگی و برف و کولاک بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره فعالیت یک هزار و ۳۴۴ نیروی عملیاتی هلال احمر در قالب ۲۶۹ تیم، افزود: به ۱۱ هزار نفر از هموطنان در  ۶۸شهر، روستا و  مناطق عشایر نشین و همچنین ۶۱ محور کوهستانی امدادرسانی شده  و ۱۰۲ نفر با کمک نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به مناطق امن منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اسکان اضطراری ۴۲۵ نفر توسط نیروهای امدادی هلال احمر، گفت: ۱۴۹ واحد مسکونی از آب تخلیه و به علاوه تلاش نیروهای امدادی هلال احمر منجر به رهاسازی ۴۳۱ دستگاه خودرو از برف و کولاک شد.

وی درباره اقلام امدادی توزیع شده در حوادث جوی تا ساعت ۵ صبح امروز شنبه ۲ آذرماه، گفت: یک هزار و ۸۳۸ تخته پتو، ۷۴۴ بسته غذایی، ۳ هزار و ۶۲۰ قوطی کنسرو، یک هزار قرص نان، ۴۲۹ بطری آب معدنی، ۲۱۰ کیلوگرم خرما، ۲۹۵ کیلوگرم برنج، ۱۰۶ کیلوگرم حبوبات، ۹۲ روغن کیلوگرم و ۱۶۱ کیلوگرم قند و شکر میان متاثران توزیع شده است.

به گفته سلیمی، امدادرسانی در استان های چهارمحال و بختیاری،فارس، گیلان، گلستان، مازندران و هرمزگان همچنان ادامه دارد.

کد خبر 4778792

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی سلیمی برف و کولاک سازمان امداد و نجات هلال احمر شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه بارش برف آلودگی هوا شهر تهران بنزین کمیته امداد امام خمینی سیدابراهیم رئیسی اربعین حسینی اغتشاشات ایران تعطیلی مدارس زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، حمیل در اسلام آباد غرب، اسلام آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سر فیروزآباد سریعاً تیم‌های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شد.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی بارش‌های اخیر، افزود: در این عملیات با ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس، ۱۰ دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اضافه کرد: در این عملیات به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدا پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو، موکت و چادر ارائه شد.

محمدی خاطر نشان کرد: تخلیه آب در ۲۵ منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر این استان در بارندگی‌های اخیر شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی‌های کرمانشاهی در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096907

دیگر خبرها

  • استان درگیر سیل و آبگرفتگی
  • ۲۳ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۸ هزار نفر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار