Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@05:28:50 GMT

دستگیری سارق طلا در ملایر

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۷۴۰۸

دستگیری سارق طلا در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق ۵۰ میلیون تومانی طلاجات در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: به دنبال سرقت ۵۰ میلیون تومان طاجات از منزل  فردی در ملایر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و به کارگیری شگردهای پلیسی،  مخفیگاه سارق شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی دستگیر شد، اظهار کرد: با راهنمایی متهم، خریدار طلاهای مسروقه نیز دستگیر و هر دو متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به این که با تلاش مأموران طلاهای مسروقه نیز کشف و تحویل مالباخته شد، از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت به توصیه های پلیسی توجه و منازل خود را به تجهیزات ضدسرقت مجهز کنند.

وی در ادامه از کشف ترازوهای دیجیتالی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان در ملایر خبر داد و گفت: در همین ارتباط مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس ملایر با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند.

سلگی با بیان اینکه با هماهنگی با دستگاه قضایی خودروی مذکور را به منظور بررسی دقیق تر متوقف می کنند، ادامه داد: در همین راستا با بازرسی از این خودرو تعداد ۹۰ دستگاه ترازوی دیجیتال به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان بدون مدارک قانونی و قاچاق کشف و ضبط و ضمن تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قانونی شدند.

کشف محموله چوب قاچاق

فرمانده انتظامی ملایر به کشف یک محموله چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۲۶۰ میلیون تومان اشاره و خاطرنشان کرد: مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس ملایر با کنترل محورهای مواصلاتی به سه دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند و بلافاصله ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی نسبت به متوقف کردن هر سه دستگاه خودرو به منظور بررسی دقیق تر مدارک قانونی اقدام کردند.

این مقام مسئول گفت: در همین ارتباط مأموران مبارزه با جرائم اقتصادی در بازرسی از تریلر کشنده اول ۲۰ هزار کیلوگرم چوب بدون مجوز قانونی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان، از خودروی کامیون بنز دوم ۱۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق به ارزش ۶۰ میلیون تومان و از خودروی سوم نیز ۲۵ هزار کیلوگرم چوب فاقد مجوز را به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان کشف کردند.

سلگی با بیان اینکه در مجموع از هر سه دستگاه خودرو کامیون فوق ۵۷ هزار کیلوگرم چوب قاچاق کشف شده است، گفت: در یک عملیات دیگر نیز محموله پارچه های قاچاق شناسایی و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ملایر توضیح داد: مأموران کلانتری ۱۱ شهدا با گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند و ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی خودروی مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

وی ادامه داد: با بازرسی از این خودرو تعداد ۴۳ طاقه پارچه خارجی قاچاق و فاقد محوز در مجموع به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان کشف و ضبط شد و ضمن تشکیل پرونده مراتب تحت پیگرد قانونی مأموران قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سارق طلا قاچاق چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سه نفر سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و اعتراف آن‌ها به ۲۲ فقره سرقت در شهرستان تاکستان خبر داد.

‌سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و مراقبت‌های شبانه روزی، سرانجام موفق شدند سرنخی از ردپای یک سارق سابقه دار را در وقوع این سرقت‌ها به دست آورند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس پس از تحقیقات فنی و تخصصی سارق و دو همدست وی را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: این سارقان در بازجویی‌های انجام گرفته، به ۲۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری یک خریدار اموال مسروقه و کشف ۲۲ دستگاه انواع موتور سیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه او در ادامه این عملیات پلیسی خاطرنشان کرد: تمام موتور سیکلت‌های سرقتی کشف شده و پس از شناسایی مالباختگان به آن‌ها تحویل داده شد و متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار ابراهیمی به شهروندان توصیه کرد، ضمن تجهیز موتور سیکلت خود به وسایل ایمنی و ضد سرقت مناسب، از پارک موتور سیکلت و دیگر وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت و بدون روشنایی کافی خودداری کنند.

کد خبر 751487

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد