Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@17:10:43 GMT

زمان وصل اینترنت همراه و تهران

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۶۷۷۳۲

رسانه ها از وصل مجدد اینترنت ثابت تا عصر شنبه خبر می دهند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از ایسنا، اینترنت خانگی تهران و کلانشهر‌های کشور تا دقایقی دیگر برقرار می‌شود.

این خبرگزاری به نقل از منابع وزارت ارتباطات خبر داد که با دریافت مجوز‌های لازم، اینترنت خانگی تهران و تعداد زیادی از کلانشهر‌های کشور تا دقایقی دیگر برقرار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از دیشب و صبح امروز، اینترنت در اغلب نقاط کشور از جمله در خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، زنجان و ایلام وصل شده است.
اینترنت همراه نیز احتمالا تا صبح فردا یکشنبه ۳ آذر وصل می‌شود.

  باشگاه خبرنگاران جوان نیز گزارش داد اینترنت بسیاری از استان‌ها تا امشب متصل می‌شود و پس از اتصال اینترنت خانگی و ثابت، اینترنت همراه (موبایلی) برقرار خواهد شد.   در چند روز گذشته و همزمان با آشوبگری ها به بهانه افزایش قیمت بنزین، اینترنت به دلایل تهدید‌های امنیتی قطع شده بود.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۶۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

مدتی است که در راستای حمایت سازمان صداوسیما از سریال‌های شبکه نمایش خانگی، سریال‌ها و برنامه‌های جدید شبکه نمایش خانگی از بخش‌های خبری تلویزیون معرفی می‌شوند.

به همین منظور سریال «افعی تهران» به تازگی و به عنوان یکی از سریال‌های دارای مجوز از ساترا، در برنامه «بسته پیشنهادی» شبکه دو سیما معرفی و برای تماشا به مخاطبان پیشنهاد شد.

سریال «افعی تهران» در طول مدت پخش حاشیه‌هایی را هم به همراه داشته است و برخی رسانه‌ها درباره گریم و موقعیت تعدادی از شخصیت‌ها از جمله کاراکتر سحر دولتشاهی به عنوان تراپیست انتقاد‌هایی را مطرح کردند.

سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند. حال در این میان یک منتقد و مدرس سینما، در حال تلاش برای ساختن فیلمی از این اتفاق است که با مخالفت مراجع قانونی مواجه می‌شود. اما در برهه‌ای از زمان، اجازه ساخت این فیلم توسط پلیس صادر می‌شود، چرا که پلیس می‌خواهد از این طریق، قاتل را دستگیر کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • تماس تصویری روی سیم‌کارت تلفن همراه چگونه برقرار می‌شود؟
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان